Tegen beter weten in, stem ik Tim. Ook al omdat in deze poll Kees en Paulien massa's stemmen hebben. Het duivels trio (Carolien, Daniël en Tim) lijkt al heel wat minder duivels na aflevering 2. Ik weet het allemaal niet meer zo goed. Dus voor nu stem ik nog Tim ... ik heb bevestiging nodig om te switchen. Wie weet hoe de kaarten straks liggen?!
Heb de afgelopen week wel al kunnen wennen aan het idee van Kees als Mol. En nu zie ik wel dat het mogelijk is. Hij lijkt af en toe toch wel de touwtjes in handen te nemen. Wel heel subtiel, het valt niet echt op. Na aflevering 2 vond ik hem sowieso al wat verdachter. Best wel grappig, ik schatte hem eerst in als vroege afvaller. Net als toen bij Patrick. Dat bleek even tegen te vallen. En nu door die hint, Kees heeft alles mee als Mol. Maar hij staat in de polls plots ook in de top 3. Dat spreekt wel een klein beetje in zijn nadeel.
Bij Tania, Paulien, Zarayda en helaas Janine (wel een zeer intelligente kandidate) heb ik nog niet zo een molgevoel, zij lijken mij eerder kandidaten. Maar je weet het nooit zeker met dit spel. Van deze dames vind ik Tania het geheimzinnigst. Alhoewel ... Paulien. Aaaaargh!!!