Kees en raar maar waar doordat ze de mol mocht spelen is zie ik opeens in dat Paulien goed de mol zou kunnen zijn. De manier waarop zij dat heeft gespeeld getuigt toch van een zeker spelinzicht. Zij is blijkbaar een echte krak in het manipuleren van gewillige kandidaten. Ze heeft zich lang gedeisd gehouden maar nu schuiven ze haar opeens naar voren. Ik zie plots ook alle heisa rond haar mogelijke molschap en ben haar dus echt wel in een ander licht gaan zien na dat kampvuur.
Ook Kees overtuigde mij tijdens dat spelletje. Ineens ging hij Paulien in vraag stellen toen Zarayda hem dreigde aan te wijzen als Mol. Maar veel moeite deed hij daar niet voor. Hij wekte de schijn dat hij haar probeerde te overtuigen van zijn gelijk maar als Mol wil je toch geen geld in de pot dus mag je vooral niet de Mol aanduiden. Goed gedaan van de echte Mol die hier een kandidaat speelde. Of toch niet?
Wel grappig omdat ik dit duo initieel had getipt als vroege afvallers. En nu vind ik ze plots het meest verdacht. Of er moet nog iets heel raars gebeuren in deze groep. Anders acht ik de kans groot dat een van beiden de Mol is. De hints, het geld, hun gedrag, alles wijst voor mij nu ook vooral in hun richting.