Hier volgen de leukste quotes uit de dagboeken van de kandidaten uit aflevering:* Ik weet 100% zeker wie de mol is, de mol heeft zichzelf al verraden...
* Eindelijk heb ik ons koude kikkerlandje verlaten en ben terechtgekomen in het zonovergoten paradijs: PARIJS!
* Ik hoop dit (in een dagboek schrijven, red.) nog veel vaker te doen maar ik denk dat dat niet zal gebeuren...
* Morgen is de executie en eerlijk gezegd vind ik het eerlijk om weer eens die gespannen sfeer mee te maken....
* Het zonnetje lacht, de lucht is blauw, makkelijke vragen kom maar gauw!
* Ik ben erg benieuwd naar de dames. Misschien zitten er nog wel wat chickies tussen.
* Mijn droom in vervulling: ik mocht autoracen...
* Als we de benzine hebben worden we in de auto gepropt. Ik heb er nog nachtmerries van...
* In hemelsnaam, waar heeft Groenenman z'n rijbewijs gehaald???!!!
* Jeetje, ik heb nog nooit een dagboek bijgehouden. Waar moet ik beginnen...
* Ik hoop dat ze zon auto goed verzekerd hebben, want als ik daarin ga zitten komt ie niet heel over de finish...
* Chriz ziet er helemaal nog niet zo slecht uit...
* Ik denk dat ik er zelf uitga...
En uiteraard heeft de mol natuurlijk het laatste woord...* Tsjonge jonge, wat heb ik jullie overschat!
* Er is nog zo gezegd: "NIETS IS WAT HET LIJKT DE COMPUART MOL COMPETITIE!" Nou ja, ik vind het niet erg, want er werd weer flink gemold. Als je een uur nodig hebt om uit te vinden dat er geen benzine in die auto zit, ben je toch dom bezig.
* Waarom werden al die mensen in die roteend gepropt (including me, dat was geen pretje), terwijl een metrostation om de hoek was. Maar ja, de opdracht mislukte, mission 1 completed.
* Een van mijn 'vrienden' zal bij de executie weg moeten. Mij maakt me niet uit wie. Al zijn er natuurlijk wel 1 of 2 die ik liever in het spel houden. Zij kunnen nog wel bliksemafleiders voor mij spelen. Maar daar ga ik niet over. Only the strongest people will survive. And the strongest, that's me!
(volgende keer zal ik iets meer tijd aan de dagboeken besteden, ik was dit keer iets teveel bezig met de aflevering
)