Zoals de meesten van jullie weten kan dit maar een ding betekenen. De liefste user van het hele forum is geworden: D**n. Gefeliciteerd!
Achjee... verw8en jullie nu alsnog een speech van mij? Ik ben verbaasd en geschokt dat ik hier alleen al voor
genomineerd ben, laat staan dat ik die prijs heb gewonnen. Er zijn op dit forum nog zoveel lievere mensen. Ik ben hartstikke blij met mijn Award, ik zal hem blijven koesteren en als ik tijd heb komtie in mijn avatar.
Liefste user: Goed, dan stel ik me ook even voor. Ik ben de liefste user
Even voor de duidelijkheid: dat heb ik nooit gezegd
Iedereen die met mij een prijs heeft gewonnen: gefeliciteerd: je hebt hem vast en zeker verdiend!Nog even in het speciaal: comp: geweldig dat jij die 2 hebt gekregen! Als geestelijke vader van WIDM.Com
ben je gewoonweg geweldig! Annemieke: Het was te voorspellen maar toch van harte gefeliciteerd met je Award
Ron V.D. Vliet: je zult wel begrijpen dat ik niet voor je heb gestemd, maar toch: proficiat. Vlaming: wat hebben we je gemist! Toch een mooi teken dat we je niet allemaal zijn vergeten, want je bent en blijft de leukste Belgische user. Pino: tja, wat kan ik zeggen: je
bent gewoon domweg grappig :p
Lowprofile: dit is wel een van de keuzes waar ik het het meeste mee eens ben.
Abeltje: van harte met je prijs! Chriz: veel suc6 en veel plezier met je poedel! Dopey: Ik hoop dattie een beetje aardig is voor je! Dat besturen van het land komt later wel
Joki: het is een mooie avatar. Je hebt hem terecht gewonnen! Die Stitch foto is ook erg leuk (Y)! rougekappje: ook jij van harte met je prijs! Robbie: je signature is toppie! Niets meer aan doen! CeeBee: je bent gewoon leuk! Die prijs is voor jou gemaakt!
Zo, ik ben heel bang dat ik er 1 ben vergeten, als dat zo is,Sorry, het zijn de emoties enne: geef het ff door dat becomplimenteer ik jou ook.
Ik presenteer mol-series (ja, ik heb wat ervaring) het liefst met de harde hand a la Michiel DeVlieger, "de host is je vijand, niet je beste vriend".
Veel suc6 kandidaten, en natuurlijk... mol! [/i]
Met de harde hand, maar toch de liefste user!
*snif* bedankt jongens! Het was ge-wel-dig!