Zo beste mensen, deze verkiezing wordt een van de weinige verkiezingen die leuk zijn. Immers, wij zijn geen commerciële zender, wij hebben geen geld, wij hebben geen optredens (alhoewel ik gehoord heb dat Bassie nog even langs komt…) en een van de grootste redenen dat deze verkiezing wel leuk wordt is: Ik ben de presentator, Annuh de presentatrice en Henk Jan-Smit zat niet in de jury!
De jury, dat waren jullie en voor de eerste categorie hadden jullie 4 mensen genomineerd. De genomineerden zijn Malcolm, Cora Bora, Compuart en Han13. Zij zijn door jullie genomineerd in de categorie Beste User.
Omdat dit een verkiezing is, moet er logischerwijs een winnaar komen. In ons systeem is dat diegene die de meeste nominaties heeft gekregen. Dan nu, de eerste winnaar van vanavond. De winnaar in de categorie: “Best User”. De winnaar is een welbekend lid van dit forum. Beter bekend als:
* Ik laat de envelop vallen, raap ‘m op, haal de nominatie eruit, kijk op het kaartje, draai het kaartje om, draai het nogmaals om, vouw het kaartje open, draai het kaartje ondersteboven, lees de bijgaande tekst, besluit ‘m voor te lezen *
Het heeft de jury, bestaande uit de leden van het wieisdemol.com-forum, behaagd “?
” te benoemen tot “Beste User”.
En diegene die op de
staat is:
Compuart!!… Gefeliciteerd!
Compuart, ik zie je niet in de zaal zitten, maar mocht je aanwezig zijn, dan wordt een kleine speech zeer op prijs gesteld. Ook andere genomineerden mogen, evenals de toeschouwers de winnaar feliciteren. Dit mag ongeveer een minuut of 5 waarna mijn lieftallige collega verder zal gaan met het uitreiken van de 2e award. De award voor die persoon met het leukste onderschrift. Nogmaals Compuart, gefeliciteerd!