Voordat we verder gaan met het uitreiken van de volgende award. Eerst nog een optreden op speciaal verzoek. Wij zijn heel trots om u te mogen aankondigen…
Golden A met het nummer: Walking trough the rain.
Dames en heren, hier is Little Creep en zijn band!
* nu volgt 5 minuten van de meest fantastische muziek, maar om te voorkomen dat jullie allemaal naar Little Creep rennen voor de CD heb ik de muziek iets zachter gezet, Little Creep gaat door met spelen maar ondertussen gaan we verder met de verkiezingen. *
Wat een fantastische tekst! De tekst is zeer goed opgebouwd en er is zeer goed over nagedacht!. Dit brengt ons meteen bij de volgende award. De volgende award is namelijk de award voor de meest intelligente user. Echter, eerst nog een mededeling voor Cora Bora: De genomineerden voor de award beste Nederlandse user waren:
Compuart, Malcolm, Annemieke en Verdi
Ik moet nu echt gaan opletten wat ik ga zeggen, want ik zou hier wel eens afgemaakt kunnen worden op de fouten in mijn tekst. Laten we beginnen met de genomineerden. De genomineerden zijn:
Lowprofile, Compuart, Erik TKS en Verdi
Van deze mensen kreeg iemand de meeste stemmen. Die iemand moet dus wel héél erg slim zijn, aangezien ik niet eens bij de genomineerden sta!. Diegene die deze award wint levert dus een zeer bijzondere prestatie.
Oké, licht uit, spot aan! De winnaar van de intelligentste user award is geworden:
LowprofileNou, van harte gefeliciteerd. Jij bent de slimste persoon van het forum.
Dat is een hele grote eer, en ik weet zeker dat als je aanwezig bent, je nog wat te zeggen hebt tegen de rest! Dus, wanneer je dit ook leest, laat even een bedankje achter!