En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet!
En we gaan weer verder met de volgende award. Dat is de poedelprijs, de prijs voor mensen die wel een prijs verdienen, maar nooit ergens de beste in zijn. De mensen die altijd tweede worden, maar als je overal tweede in wordt, ben je over het algemeen meestal de beste. Daarom is deze prijs zeker geen afdankertje. Het was ook een moeilijke categorie, er zijn zo veel mensen die een prijs verdienen!
Hierdoor ontstond er ook een hele waslijst met genomineerden. Die waslijst ziet er als volgt uit:
Chriz, Annuh, Ferdi, Compuart, Bodejosm43, Tijgertje, Pino en Malcolm.
Nadat een tweede selectie iets meer duidelijkheid schiep bleven er nog twee personen over. De twee laatste, om het zo te noemen halve finalisten waren:
Chriz en Annuh
Helaas voor mijn zeer gewaardeerde medepresentatrice, maar gelukkig voor een van mijn CMC2-medekandidaten ga ik de poedelprijs uitreiken aan
ChrizChriz, ik gun het je van harte en ik hoop dat je blij bent met je poedel. Vergeet hem niet uit te laten zo nu en dan he!
Voor de mensen die met hun planning in de knoei dreigen te raken, na de verkiezingen is er een afterparty die tot in de vroege uurtjes doorgaat!