Ooooooooooohhhh :'( Ik ben helemaal geemotioneert! (zo schrijf je het toch, Annemieke?) Dank U Dank U
Ik wou graag eerst mn vader en mn moeder (*snif*) bedanken, voor het aanschaffen van (*snif*) deze computer, en daarna de Avro, voor het maken van Wie is de Mol, en daarna Compuart, voor het maken van de (*snif*) site, en daarna iedereen die dit mogelijk (*snif*) heeft gemaakt, en in het speciaal Cora Bora (*snif*) voor het helpen om mij van het roken (*snif*) af te krijgen. Ook wil ik Cora van harte bedanken voor het juiste inzetten bij een mooi, oud-nederlands liedje, iets met een (*snif*) vader ofzo. ooohhh, ik raak helemaal sprakeloos... Oh ja, Cora ook gefeliciteerd hoor (*snif*) en alle andere winnaars ook (*snif*) hoor! Annemieke is al aan het feesten geloof ik? En Julien, sorry dat ik je (*snif*) van je prijs af heb gehouden. Ik hoor van de regiseuze dat ik (*snif*) van het podium af moet, dus ik (*snif*) ga weer. OOOooooooohhhh, iedereen hartelijk bedankt, en natuurlijk: nog vele jaren!
(*snif*) groeten, Abeltje (*snif*)