Auteur Topic: Waar is Waldo?  (gelezen 526657 keer)

Offline Stormpie

• Forumlid
Re: Waar is Waldo?
« Reactie #3100 Gepost op: 3-02-2014, 17:37:41 »
yup  ;D
je hebt het helemaal goed!!
er was eens......

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
« Reactie #3101 Gepost op: 4-02-2014, 11:38:00 »
"Zo." zegt Waldo: "Nu is het wel noeg weest. Ik neem eens een dag vrijaf, effies lekker langs paps en mams."

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #3102 Gepost op: 4-02-2014, 13:18:45 »
oh.. staat de koffie klaar??
er was eens......

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3103 Gepost op: 6-02-2014, 12:40:26 »
Amerika ;)
Redneck gebied?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #3104 Gepost op: 6-02-2014, 12:46:23 »
of België??
er was eens......

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #3105 Gepost op: 6-02-2014, 13:37:41 »
Koffieluchten komen, vergezeld door country-muziek, Waldo tegemoet drijven als hij de deur open doet. Verbaasd kijkt z'n moeder op van haar trappistbier fabriceer-activiteiten: "Waldo, wat leuk dat je langs komt! We hadden helemaal niet op je gerekend - ik heb helemaal niets in huis, alleen wat belgische bonbons..".
"Dat maakt toch niets uit", sust Waldo: "Ik blijf waarschijnlijk niet zo lang. Zeg, heeft vader nog van die extrasterke zonnebrand? Door mijn vele reizen heb ik nogal een rode nek gekregen." 'Bedoel je die speciale zonnebrand op basis van koffie? Ohhhh ik weet niet waar die is, dat zou je hem even moeten vragen. Hij is alleen net even voor inkopen naar China gereden, dus hij zal nog wel een klein uurtje weg zijn.' "Oh dat scheelt toch niets, dan maak ik even rustig een ommetje; ik ben al zólang niet in Belfast geweest!"
'Dat is goed hoor jongen. Blijf je eten? Dan zet ik wat extra frieten op.'

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #3106 Gepost op: 7-02-2014, 21:39:59 »
België dus
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #3107 Gepost op: 7-02-2014, 21:58:52 »
eigenaardige verkeersborden hebben ze daar in dat geval.

Ik gebruikte alleen koffie/redneck/belgië omdat dat werd gesuggereerd :P

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #3108 Gepost op: 7-02-2014, 22:01:13 »
in België is veel een beetje eigenaardig dus waarom de verkeersborden niet??
er was eens......

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #3109 Gepost op: 7-02-2014, 22:02:08 »
Goed punt. Voel je vrij gans België te doorzoeken ::ok::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #3110 Gepost op: 7-02-2014, 22:03:03 »
hahaha.. nope, heb het verkeersbord al gegoogeld voor België en het is onbekend
er was eens......

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #3111 Gepost op: 7-02-2014, 22:17:18 »
Het had een subtiele hint moeten zijn - maar ik heb hem misschien te subtiel gemaakt door er te veel af te halen ;)

Melding van het bord: "Road Under Repair".

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #3112 Gepost op: 7-02-2014, 22:38:28 »
oei 5e taal (na duits, frans, nederlands en koekoes) erbij in België ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #3113 Gepost op: 7-02-2014, 22:38:37 »
in België heet dat route degradee en dat zijn we heeeeeeeeeel vaak tegengekomen..
er was eens......

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #3114 Gepost op: 19-02-2014, 10:46:56 »
sending out an apb on Waldo.....
er was eens......

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #3115 Gepost op: 26-02-2014, 23:25:58 »
Waldo is en blijft onvindbaar
er was eens......

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #3116 Gepost op: 27-02-2014, 10:49:37 »
 ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::

Ik wist even geen opvolgende hint te verzinnen - en toen was ik het weer vergeten ::sorry::

Waldo staat al op het punt om zijn ommetje wandelen als moeder Waldo hem moederlijk tegen houdt met 'neem je wel een regenjas, paraplu, poncho of opblaasbaar afdakje mee jongen? Die prachtig roodwitte kleren staan je wel geweldig, maar voor je het weet regent het, en dan..' "Nee, dat zal toch niet gebeuren moeder", antwoord Waldo bezwerend: "Iedereen weet: the rain in Spain stays mainely in the plain". 'Wat een onzin, vandaag zit je niet eens in Spanje' "Nee, dat niet.." 'En daarnaast..' moeder Waldo pakt haar tablet erbij.. 'Ja, de regen in Spanje blijft vooral bij de bergen aan de noordzijde van het land. Waar heb je het over?!'

Waldo kijkt wat beduusd om zich heen.. "Ja, maar, maar - we moeten voor onze liever zoekers toch hints geven. We zitten hier niet bepaald in een metropool, en het duurt echt eeeuwen als je geen hints geeft, dus ik.." 'HINTS?? Hints? Waldo? Is dit weer een van je spelletjes? Zitten we nu een spelletjes voor je zoekers te doen? En dat vertelt mij ook niets he! Niks geen waarschuwing dat ik even het huis aan kant kon maken, even een stofdoekje over de lampen, wat lekkers in huis, misschien naar de kapper..' "Moeder, ze zijn hier niet echt. Denk ik." Waldo pauzeert, en denkt.. al die keren dat hij op het toilet zat..

Ondertussen protesteert Ma Waldo rustig door: 'En ik vond het nog wel zo gezellig dat je even op bezoek was gekomen, dat doe je normaal nooit. Maar dat was ook alleen maar om.. Alleen voor die zoekers van je, met hun hints.' "Neenee, mijn hints!" 'Ja, dat is hetzelfde. Nou goed, als de zaken er zo voor staan.. Heb je al een goede hint bedacht? Wacht! Wat je natuurlijk kunt doen is een hint naar Chi-' "Nee, die hebben we al gedaan. Vader was er even naartoe gereden weet je nog?" 'Ohja. En ze hebben je nog niet gevonden?' "Nee." 'Verwonderlijk. Doen ze er normaal maanden over ofzo? Ik bedoel als j-' "Een hint is vaak makkelijker als je hem al weet. Nee, ik denk dat ze ditmaal wel genoeg informatie moeten hebben". 'Ohja, en anders kan je natuurlijk beginnen over al die presidenten hier in de buurt he? Met Washington en Jefferson en Clinton en Lincolnv-' "Nee die telt niet mee. Ja, die waren inderdaad mogelijk geweest, behalve dat ze het nu ook weten nu je het al hebt gezegd" 'Ooooohja, alles wat ik zeg horen ze meteen.. Dat is nog even wennen hoor.. Zeg, hoeveel van die zoekers heb je? Want anders kan ik meteen de groeten doen aan tante Marietje en natuurlijk aan oom Pie-' "Nee, we gaan hier niet de positie van de post ondermijnen. Laat ze het nu eerst maar even oplossen."

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #3118 Gepost op: 27-02-2014, 15:50:51 »
Waldo is inderdaad in Waldo ::jaja:: ::ok::
En omringende plaatsjes hebben namen als China, Belfast, Washington, Clinton, Jefferson, en Lincolnville.
En dat allemaal natuurlijk in de staat Maine [dus vandaar mainely ipv mainly].

Als je de oplossing weet is het simpel ;)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #3119 Gepost op: 27-02-2014, 15:59:15 »
ooh die laatste hint van Maine had ik niet door , de rest wel :P

maar hierbij de nieuwe :D. Waldo heeft zwarte kleren aangedaan en is op reis gegaan naar een bijzondere plek

You'll never walk alone