Is er iets typisch Argentijns te zien? Ik kan hier niets uithalen, als iemand zegt het is Nederland geloof ik het ook
ohja, moest ik nog even reageren.
Ik probeerde voor de verandering eens te bedenken wat ik van de zon kon maken, toen kwam ik globaal hierop:
Bij de eerste foto kijken we naar het zuiden.
De schaduw is daarentegen onze kant op, naar het noorden, dus we zitten op het Zuidelijk halfrond.
Aangezien de schaduw vrij lang is, staat de zon niet helemaal bovenaan de hemel, dus dat impliceert dat het wel een eindje van de evenaar af is.
Daardoor vinkte ik feitelijk Azië af; vrij weinig ligt onder de evenaar, laat staan een goed stuk. Afrika ging eigenlijk hetzelfde voor op, hoewel Zuid-Afrika theoretisch nog zou kunnen. Maar de mensen oogte eerder Zuid-Amerikaans, en dat zou goed kunnen want een goed deel van Zuid Amerika ligt onder de evenaar. Brazilië er nog grofweg op, dus waarschijnlijk wat zuidelijker, zodat ik Argentinië vermoedde.
Ten slotte vond ik het interessant dat men nog redelijk dik bekleed leek, dus dat sterkte mij in het vermoeden dat het wat verder van de evenaar af zou kunnen liggen.