Helemaal mee eens Jolmolletje !
Dit keer kwam echt de aap uit de mouw dat het Pokertrio helemaal niet zo slim is als iedereen dacht..
Inderdaad erg dom om Fajah erbij te betrekken, ik dacht nog zo toen ik gister naar de TV keek: Dat is wel de laatste die ik erbij zou betrekken
Erg goed gedaan van Fajah, heeft ze ook wraak genomen voor Lodewijk. Vond het nog steeds zielig voor hem toen gister dat beeld nog een keer kwam dat Lo de Bouwer naar huis moest
Min Hee deze aflevering ook tegenvallend.. met de proef en met het tactische, verdiend het niet om te winnen, erg saai ook, mag ook weg.
Peggy, de allerstomste kandidaat ooit! (en saai) kan niet zwemmen, had moeite met de eetproef, zie haar geen een individuele proef winnen, ze is veruit de zwakste vrouwelijke kandidaat nog in het spel. Tevens is ze een meeloper, er is niets dat ik erger vind dan dat! Eerst is ze dikke maatjes met Lodewijk, daarna stapt ze doodleuk over naar degene die hem elimineren, veel meer respect voor Fajah die wraak neemt namens Lo. Dat peggy geen keus had is onzin! Nadat Tess eruit was gestemd had ze wel degelijk bij andere kunnen polsen en mee kunnen werken aan het wegwerken van het pokertrio, als ze enig tactisch inzicht heeft had ze net als Fajah veel eerder al moeten inzien dat zij puur als hefboom gebruikt wordt door het pokertrio.. dat wil zeggen, als het moment daar is zou zij de volgende zijn.
Nu gaat ze misschien tegen Fatima stemmen, maar steeds overstappen naar de winnaars vind ik erg zwak.. Ieder persoon heeft zijn principes en waardigheid, Peggy duidelijk niet.. Liever met opgeheven hoofd weg gaan dan een meeloper zijn!
Ruud en Joke staan er erg goed voor, Joke is door niemand gehaat, net als Paul. Ruud heeft er goed aan gedaan Joke en Gene mee te nemen om die band ook een beetje te versterken. Joke had het zoiezo verdiend na een sterke proef van haar, het beste wat we tot nu toe van Joke gezien hebben!
Als mijn voorspelling klopt zal Fatima inderdaad de volgende zijn, Fajah heeft goed gespeeld, maar is tevens ook een gevaar, zij zal de finale niet halen. Het is misschien voor de hand liggend, maar ik denk nog altijd dat Ruud en MinHee de finale halen, Joke kan misschien nog als lachende derde mee. Stiekem hoop ik dat Christophe nog lang in de expeditie blijft voor wat vuurwerk.