Auteur Topic: Het grote leuke dierentopic  (gelezen 66570 keer)

Offline Floortje

• Forumlid
Re:Het grote leuke dierentopic
« Reactie #140 Gepost op: 8-08-2003, 01:25:50 »
dit zijn er een paar:

wat zijn primaten?
Alle aapsoorten en ook de mens vallen onder deze categorie. Er zijn in totaal 181 soorten inclusief de mens. Binnen deze soorten worden ook nog rassen gedefinieerd. De primaten worden onderverdeeld in Echte apen, Halfapen en spookdierachtigen.

De mens is altijd zeer geïnteresseerd geweest in deze groep dieren, omdat ze zo veel op ons lijken. De schijn bedriegt echter vaak want de gelaatsuitdrukkingen van een chimpansee hebben bijvoorbeeld vaak een hele andere betekenis dan in eerste instantie logisch lijkt voor de mens.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #141 Gepost op: 5-09-2003, 23:08:15 »
Achossie, wie zich op glad ijs begeeft, moet op de blaren zitten, zo was het spreekwoord toch? Met dank aan Corrie en Marianne, voor het gebruik van deze foto. ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #142 Gepost op: 5-09-2003, 23:12:37 »
Hier is nog een foto van Poekie, nu van heel dichtbij. :)
Hahaha...Eddy Wally...die heb ik een keertje op Lowlands gezien, in de theatertent...erg lachen, na een heleboel gitaar- en dancegeweld, dan opeens Eddy Wally met zijn mooie smartlappen te horen. Hij was dan ook wel de bezitter van een gezonde portie zelfspot, wat ik een goeie eigenschap vind.

Maar goed, we hadden het over dieren, ik zou Eddy Wally dan toch onder de categorie onnozele podiumdieren plaatsen  ;D

wow, die kat van Heinz kan goed typen! :o :P

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 6-09-2003, 13:08:10 »
Het is weer zo ver onze kat heeft weer een vieze goore nare infectie. Van die zieze korsjes en bloed. Bah jakkie

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #144 Gepost op: 17-09-2003, 14:54:42 »
Wij hebben wel een aantal huisdieren ;D ;D ;D ;D ;D

2 Gordon Setters, Jago en Noa, een Ierse Setter, Gentle, 1 Chihuahua, Diego.
4 Balinezen: Fandango, Allegegro, Melody en La Vida alsmede twee Noorse boskatten Kyran en Xavian

en dan nog een hamster voor de kids.

;D ;D ;D ;D ;D
Gek zijn is gezond

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #145 Gepost op: 17-09-2003, 17:55:50 »
dat zijn er nog eens een aantal, wij hebben 1 bernersennen hond
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #146 Gepost op: 17-09-2003, 21:00:06 »
Nostradamus, leuk dat jullie een bernersennen hond hebben. Ik heb  een vermoeden wat het voor iets zou moeten zijn, maar zou je een tipje van de sluier kunnen oplichten? Als je weet hoe je een foto kunt uploaden, die niet te groot is voor in dit topic, zou een foto ook ontzettend leuk zijn. Niet van jezelf (dat mag natuurlijk óók ;D), maar van je hond.......

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 18-09-2003, 14:55:07 »
zal nog weleens ffies gaan zoeken naar een leuke foto...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #148 Gepost op: 18-09-2003, 15:12:52 »
Volgens mij heb ik er ook al een gevangen, Nostra, is het zoiets? Zie bijlage:

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 18-09-2003, 15:14:59 »
ja zoiets ja, alleen dan is onze hond 2x kleiner.... Ze is namelijk pas 1 hondenjaar....

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #150 Gepost op: 18-09-2003, 15:18:17 »
Het is een hond, die mensen met een lichte visuele handicap (ofwel: ze kijken niet verder dan hun neus lang is......) nogal eens aanzien voor een Rottweiler. Dat zijn dezelfde domme mensen, die een american Staffordshire aanzien voor een Pitbull. Terwijl het in dit geval ook om twee heel verschillende rassen gaat.

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 18-09-2003, 15:19:24 »
dan zijn ze wel erg dom

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #152 Gepost op: 18-09-2003, 15:35:25 »
Je moest eens weten: mensen zien soms niet eens het verschil tussen een maltezer leeuwtje en een tekkel. De enige overeenkomst (behalve dat ze allebei kunnen blaffen),  is dat het allebei honden zijn, met nogal korte pootjes..........

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 18-09-2003, 16:17:18 »
erg slimme mensen dus,
wat hebben die gedaan tl ofzo??!?

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #154 Gepost op: 3-11-2003, 22:56:14 »
Even mijn grote vriendin Pearly "showen"...

Ik heb nog geen foto's van Dayla kunnen maken  >:(
Maar nieuwe camera is in aantocht
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 3-11-2003, 23:05:53 »
Ja ik heb een gave.....Als ik foto's maak staat/zit het object meesal ergens in een hoekje...Zodat ik meer achtergrond (keuken en muur) heb dan wat ik op de foto wil hebben  :-[

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 3-11-2003, 23:06:19 »
Wat ontzettend schattig blackmollie.  :)  Ik ben erg benieuwd naar die foto van Dayla. Hoe oud is ze nu?

Ja ik heb een gave.....Als ik foto's maak staat/zit het object meesal ergens in een hoekje...Zodat ik meer achtergrond (keuken en muur) heb dan wat ik op de foto wil hebben  :-[

Haha! Dat probleem heeft iedereen denk ik als er bewegende beesten gefotografeerd worden. Maar dat geeft toch niks? Kunnen we nu ook je mooie keuken bewonderen.  ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #157 Gepost op: 3-11-2003, 23:10:51 »
Wat een mooie keuken, BM, alleen jammer dat die er maar half op staat. Ook een leuke kat, trouwens, handig als hoofdkussen.

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 3-11-2003, 23:38:37 »
Wat ontzettend schattig blackmollie.  :)  Ik ben erg benieuwd naar die foto van Dayla. Hoe oud is ze nu? Haha! Dat probleem heeft iedereen denk ik als er bewegende beesten gefotografeerd worden. Maar dat geeft toch niks? Kunnen we nu ook je mooie keuken bewonderen.  ;)

Thanks @ Han

Ja, ik heb er wel echt een gave voor hoor, beestje zat gewoon stil  :)

Dayla word deze week 12 weken.

@ Jos
 :D Tjaah ik wilde de keuken ff showen, maar de poes zat er ook bij...Heerlijk kussen en ook lekker warm.

Dayla ligt nu in een piepklein mandje hier op mijn bureaublad...(mandje van zo'n rijstgerecht) Zooo cute echt jammer dat ik nu geen foto kan maken...
Maar soon heb ik een nieuwe camera en dan maak ik een foto van der in het mandje..

Offline mollinde

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 4-11-2003, 01:33:45 »
Wij hebben twee katers.
Een rooie genaamd Harry en een zwarte genaamd Max. Sinds ruim 8 jaar zijn dat broertjes.

Ik heb geen digi. camera, wel een scanner, maar geen idee hoe dat moet, dus een foto zit er niet in. Maar, stel je twee grote luie katers voor en je komt al een heel eind ;D
stap voor stap