owja, bijzonderheden van de katten ehm...
moesjo: buitenkant, is het asiel binnengebrcht als zwerfkat, eerste jaar bij opa nog erg schuw, maar eenmaal bij ons kwam ie los. Als we ergens heen gaan bijvoorbeeld naar de winkel loopt ie mee en niet voor me of achter me, nee naast me! Hij wacht dan in de bosjes totdat ik terugkom. Als ik eerst rick wegbreng naar school, wacht ie ook in de bosjes en als ik dan naar de winkel ga komt ie half mee de winkel in en blijft daar staan janken. Moesjo is zelfs wel eens meegeweest naar het schoolplein om rick op te halen! Hij liep mee en ging naast me zitten zoals een hond ook wel eens doet. Hij vluchtte wel toen al die drukke kinderen naar buiten kwamen
snoepie is ons vrouwtje. Ze is nog niet geholpen en daarom zitten zij en haar broertje gescheiden, anders krijg je last van inteelt
Ze is heel lief, en wil veel aandacht. Als ik aan het computeren ben dan zit ze vaak vor het toetsenbord of ze loopt voor het scherm. Soms dan wil ze geaaid worden en duwt ze haar hoofdje tegen mijn hand aan zodat ik met de muis alles wat niet moet aanklik en de computer op hol slaat. Wat ze ook heel vaak doet is mijn handen schoonlikken.
Chippy is het dondersteentje. Hij is gek op moesjo. Als deze een binnenkomt van het zwerven dan springt chippy vrolijk over moesjo heen en tegen moesjo aan. Het leuke van chippy is dat hij bij ons alledrie graag wil liggen. Als mijn vriend en ik savonds teevee kijken ligt ie eerst tien minuten bij mij en dan tien minuten bij mijn vriend. Ook hij wil veel aandacht. Laat nooit iets slingeren in huis, want hij gaat ermee spelen! Owja de hobby van chippy: pennen onder het kleed verstoppen!