Auteur Topic: Het grote leuke dierentopic  (gelezen 66551 keer)

maapie

• Gast
Re:Het grote leuke dierentopic
« Reactie #120 Gepost op: 26-06-2003, 15:04:46 »
sorry.... :'(

donnie is trouwens ook een meisje
dikkie niet

[size=0] wat een namen he ;) [/size]

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #121 Gepost op: 30-06-2003, 15:12:46 »
Ik meen toch ergens gelezen te hebben, dat lapjeskatten voor het overgrote merendeel dan wel vrouwtjes zijn, maar dat er toch ook lapjeskaters rondlopen. ::)

Ik weet alleen niet meer in welk kattenboek ik dat heb gelezen. Wie zou mij daar het antwoord op kunnen geven? ::)

Lowprofile

• Gast
« Reactie #122 Gepost op: 20-07-2003, 23:28:50 »
SSSSSTTTTTT, niet te luid praten. Er zijn vandaag 3 poesjes bij ons geboren (ja, alweer). Alle drie zwart als de nacht.
De situatie bij ons thuis is nu als volgt:
in onze slaapkamer, onder de kleerkast (gelukkig niet erin) ligt moeder Pommeke met haar drie kleintjes.
In de keuken ligt onze hond Eureka, samen met logeehondje Putcho.
In de living, ligt Oma Poes 'Poesjenel' (ze blaast tegen alles en iedereen, momenteel).
In de logeerkamer slapen (nou ja slapen ...) Sigri en Maya (4 maanden oud).
Kat Noeki kon de drukte niet aan en is vannacht naar café getrokken (vermoeden we).
Bernadette zegt dat ik vannacht ook binnen mag slapen, maar we zijn er nog niet uit waar dan wel ...

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #123 Gepost op: 21-07-2003, 00:13:17 »
Het lijkt wel een hele soap bij Lowprofile thuis ::)

Toch bedankt!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #124 Gepost op: 21-07-2003, 00:49:12 »

Kat Noeki kon de drukte niet aan en is vannacht naar café getrokken (vermoeden we).
Bernadette zegt dat ik vannacht ook binnen mag slapen, maar we zijn er nog niet uit waar dan wel ...
Kat Noeki heeft toch wel een goedgevulde beurs bij zich, om zich te bezatten he? Wat drinkt die kat eigenlijk? Hoegaerdse DAS???

En hoe zit het nu met Bernadette? Ligt zij nu ook tevreden in haar mandje te spinnen?

Of heb ik hier iets mis-begrepen?

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #125 Gepost op: 21-07-2003, 16:56:51 »
Ga je ze wel allemaal houden?

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 21-07-2003, 20:40:08 »
Over katten gesproken ;D ;D
IK heb nu nog een kat vannuh 5 die heet Goofy
En we hadden een kat die hete mickey maar zij is naar andere mensen op een boerderij gegaan.
Omdat ze altijd ruzie had met haar zus goofy en er lagen elke morgen als zij s'nachts buiten was geweest wel eens muizen of vogels voor de achterdeur. Van zulke dingen kon ze beter op een boerderij doen dusz vandaar dat ze nu op een boerderij zit....Maar een kat goofy hebben we duszz nog maar dat is ook niet echt handig nu we een hond hebben ( labrador ) die zitten elkaar steeds in het haar.

Lowprofile

• Gast
« Reactie #127 Gepost op: 21-07-2003, 23:50:46 »
Het lijkt wel een hele soap bij Lowprofile thuis ::)
Ja dat klopt wel. Het is soms wat hectisch, maar wel leuk. Je moet wel regelmatig een poes van je klavier lichten en een rare regel (eeeeeeeerrrrrrrrrrrrtttttttttt) uitwissen, maar het is echt wel grappig. Nu zit er een eentje met de papierrol van mijn rekenmachine te spelen.

Bodejosm: inderdaad, Bernadette spint even hard als de moeder. Ik verdenk ze ervan vrouwentips uit te wisselen, voel me een beetje buitengesloten.

Intikker: de jongste poesjes zijn 24 uur oud ... Je moet tenminste 8 weken wachten voor je ze kan weggeven.
daarbij moet je ook maar hopen dat ze alle drie blijven leven ...
Foto's  van zodra ze van onder de kast kruipen (+/- 2 weken).

Offline Lindĺ

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
« Reactie #128 Gepost op: 31-07-2003, 19:40:09 »
wij hebben een lease vis...
hij heet Victor Is en vroeger had ie een vriendje en die heette Gerrit oud

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #129 Gepost op: 31-07-2003, 19:48:25 »
Waar kun je bij een lease-vis zien of het een hij is of een zij? Ik heb daar wel een trucje voor, maar weet niet of dat bij lease-vissen ook zo werkt.

Een lease-vis, daar betaal je op af, en op het eind kun je hem/haar voor een habbekrats kopen he? ::)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #130 Gepost op: 4-08-2003, 19:47:41 »
Ik heb vandaag een digitale camera gekocht en ben natuurlijk meteen alles aan het testen. Ook heb ik een foto van mijn poes, Poekie, gemaakt. Hier is ie: :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 4-08-2003, 20:06:06 »
ah, schattug Heinz! Nu nog een paar fotootjes van jouzelf int fototopic! ;)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #132 Gepost op: 4-08-2003, 21:06:48 »
ah, schattug Heinz! Nu nog een paar fotootjes van jouzelf int fototopic! ;)

Dat is goed. Ik heb net de zelfontspanner functie gevonden. ;)

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 6-08-2003, 01:30:39 »
Ik ben heel benieuwd heinz....
En als we toch dierenfoto's aant plaatsen zijn..
dit is de zanger Eddy Wally:

en dit is mijn gestoorde kat Eddy Wally (mn vader is fan van die zanger dus toen moest de kat ook gelijk zo heten - wat nou als ik een jongetje was geweest, had ik dan Eddy geheten?  :-X):
« Laatst bewerkt op: 6-08-2003, 01:31:51 door Floortje »

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #134 Gepost op: 6-08-2003, 20:14:44 »
Leuke foto, Floortje. En als je vader nog een leuk eddy wally filmpje zoekt, moet ie maar even op de site van kopspijkers kijken. ;D

Hier is nog een foto van Poekie, nu van heel dichtbij. :)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 6-08-2003, 20:31:48 »
Ik heb gister weer eens (voor de vijfde keer ofzo) m'n moeder mee een dierenwinkel ingesleurd: Mam, kijk eens wat een lieve konijntjes! Maar nee hoor, ik kan haar echt niet overhalen

[baalmode]grrrrrrrrrr[/baalmode]

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #136 Gepost op: 7-08-2003, 13:09:18 »
Tegen kerstmis denkt ze daar wel anders over, Annuh. Maar zo had jij het waarschijnlijk niet bedoeld? ::)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #137 Gepost op: 7-08-2003, 13:13:26 »
Ik ben heel benieuwd heinz....
En als we toch dierenfoto's aant plaatsen zijn..
dit is de zanger Eddy Wally:

Dit is het dierentopic. Onder welke categorie moet dit dier eigenlijk geplaatst worden? Kamerolifanten, kwallen, ezels? Zeg het maar!!!!

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 7-08-2003, 14:16:49 »
Hahaha...Eddy Wally...die heb ik een keertje op Lowlands gezien, in de theatertent...erg lachen, na een heleboel gitaar- en dancegeweld, dan opeens Eddy Wally met zijn mooie smartlappen te horen. Hij was dan ook wel de bezitter van een gezonde portie zelfspot, wat ik een goeie eigenschap vind.

Maar goed, we hadden het over dieren, ik zou Eddy Wally dan toch onder de categorie onnozele podiumdieren plaatsen  ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #139 Gepost op: 7-08-2003, 14:31:23 »
In dat geval hoort hij inderdaad in dit dierentopic thuis, want hier moet plaats zijn voor ieder dierlijk wezen. Hoe onbeduidend ook, maar over smaak valt uiteraard niet te twisten.

Maar waar blijven de ECHTE dieren? Daar is dit topic voor bedoeld. Ook de muisjes op de beschuiten van Cervantes horen in dit geval eigenlijk hier thuis. Ik vrees echter dat er heel iets anders beschikbaar was voor het kraambezoek. Dat hoort dus eigenlijk weer in een ander topic thuis. Ik ga eens op zoek naar een paar aparte dieren. Waar hadden we het ook weer over? Oh ja, kwallen.

Inmiddels heeft Cervantes (ja, de eerste afvaller van MOL-ONLINE) de oplossing: primaten, onderafdeling een lagere aap-soort.
« Laatst bewerkt op: 8-08-2003, 00:49:28 door bodejosm43 »