Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
protest!Het maakt nu voor de eindstand niet uit, en ik gun tdietz de finaleplaats. Maar als de cadeaus anders waren geweest had het wel uitgemaakt, dus daarom dien ik toch een protest in ibung: er stond letterlijk in de tekst 'Miek37:’ Ibung, opstaan ouwe slaapkop’. Ibung gooit haar kussen richting Miek37 haar gezicht. Pac-mol, Bassteijns en Lemmyfan komen binnen:’ Wat is er aan de hand’? Miek37:’ Kijk uit, ze is gevaarlijk’. Pac-mol:’ Ach laten we haar gewoon liggen, moet ze zelf weten’.' Snap dus niet waarom dat fout is gerekend.En eens met Nieky, dat van die poedersuiker met Molcrazy en Vieffan leek mij ook een aanvaring, daar stond immers bij dat hij boos was. Bovendien was de vraagstelling 'enige aanvaring' dus heb ik geen andere aanvaringen meer gezocht.En tot slot, mijn antwoord op de koekoe-vraag was toch ook eigenlijk wel goed? Zuipen, eten en uit je dak gaan, gek doen
Ut komp allemaal door die zuipschuit van een Ibung!
Feli tdietz!!!! Ben ik alsnog de dikke vette loser! Ik wist dat die laatste opdracht niks voor mij was.
Maar we vinden je wel lief
dit is zoooooo'n grappige opmerking
Dag stomme rots, kaal eiland waar geen eten was, maar wel vier natuurrampen.Op naar Monyet, ik wil feesten!Ooh shit, wij gaan niet naar Monyet zeker...
We gaan dus naar huis! Hoewel... Waar verblijven we tot we als jury bijeen komen om te bepalen wie wint? Of is dat live in Nederland ergens?
Oeh Lukie, onze kans om ons te misdragen daar op Monyet zonder dat mijn man de kijkers dat zien!
Die laatste dagen Monyet, geldt dat ook voor juryleden? zie ik wel zitten na al die weken pindakaas eten op een boot!
moeten we alleen de rest van de deelnemers nog kwijt zien te raken
Maar 1 is er voor mij en hillo gereserveerd hezo lang geen genot is niet goed voor je hoor
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
736 gasten en 0 vaste bezoekers