Voor mij was het heel dubbel. Aan de ene kant had ik het wel tof gevonden als Gene en Joke de juiste keus hadden gemaakt met de gouden munt. Dat die dus wel effect had gehad. Puur omdat nu alles zo precies is gegaan zoals het pokerduo wilde. Maar ik ben tegelijk erg blij dat Fajah er niet uit is.
Ben erg benieuwd naar volgende week. Chris met z'n wraakactie naar Fajah, erg rationeel
Zo kinderachtig. Maar aan de andere kant, als Fajah daarom aan het huilen is, tja, ze had het kunnen verwachten, hij heeft het al een aantal keer gezegd.
Ik denk dat Fatima en Peggy eigenlijk niet op Fajah willen stemmen, maar dit wel doen voor Chris. Dat is toch nog steeds hun maatje. Ik verwacht dat Fatima en Chris overleggen op wie ze gaan stemmen. En dat Chris dan perse Fajah eruit wil. En dat Fatima, na wat protesteren, akkoord gaat. Dan kan Peggy niet anders dan mee stemmen. Ze is te loyaal aan hen.
Conclusie: Fajah moet de volgende proef winnen, anders ligt ze eruit. En hetzelfde geldt voor Gene. Misschien kunnen zij weer een afspraak maken? En dan de munten inzetten die ze nog hebben? Hoeveel heeft Fajah er eigenlijk? Als Fajah wint en ze spant samen met Gene. Ze stemmen beiden op Chris en Gene zet een munt in. Dan is het gelijke stand en komt er een extra proef. Dan zou Gene zomaar er nog in kunnen blijven.