Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ah oke, maar goed, die typefouten passen natuurlijk wel helemaal bij dit seizoen.
Haha! Ja, inderdaad. Nog steeds geen verklaring daarvoor kunnen vinden.. al die spelfouten... in totaal wel een stuk of twintig..
Je kunt Molcrazy even pmen. Meestal verdelen we dit soort taken pas tijdens het molseizoen dus als je tegen die tijd (ook) een pm stuurt kunnen we dan even kijken
Een paar vraagjes/opmerkingen:WIDM-stuff -> Archief WIDM: seizoen 12 staat er niet bij.Ik vind het toch jammner dat de laatste 2 seizoen de opvallende quotes niet meer bij de afleveringen staan.De verslagen staan vol met taalfouten. Ik wil de taalfouten best verbeteren als dat mag.Als ik op "Bekijken" klik, ziet het er zo uit:
welke browser gebruik je? En welke instellingen, als je daar eens mee speelt, zal het denk ik veranderen.
Als je Chrome gebruikt, dan kan het zijn dat je niet op 100% zoom zit maar bent in- of uitgezoomd. Heb ik ook wel eens. Zoom weer op 100% zetten lost dat voor mij op.
Dat ligt aan de "oudheid" van de forumsoftware of aan de "nieuwigheid" van de moderne browsers, denk ik. Ik denk dat ze zich er óf niet aan moet storen óf, een andere browser moet gaan gebruiken.
Hoooi,Als ik in het archief van seizoen 12 een fotovlucht van een aflevering wil bekijken krijg ik dit :Pagina 'widm12-vogelvlucht5-1' niet gevonden (refererende pagina: http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm12-archief_widm12)Weet iemand wat ik moet doen?
Linkjes kloppen inderdaad niet. Als je in de linkjes 'vogelvlucht' verandert in 'fotovlucht' werken ze wel.
Ik ga het aanpassen!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
958 gasten en 3 vaste bezoekers