Ah, ik ben dus niet de enige die heeft nagekeken of er mensen op tijd waren maar allicht geen enveloppen inleverden. Die 800 met 4 personen leek mij ook al weinig. En van Joep en Carolien zie je niet of ze hun enveloppen inleveren.
Janine opent direct Regina Mundi. Meer zien we haar niet openen. Mogelijk heeft ze ook de 20Zar geopend aangezien ze met de bus gaat. (Of mocht ze gratis?)
Joep open het kaartje en Mandela. Mogelijk heeft hij Regina Mundi geopend. Maar dit kan ook door iemand herkent zijn.
Kees opent Moroka, 20Zar en Mandela en houdt volgens mij 2 over.
Carolien opent in elk geval Mandela. Hoeveel ze verder opent is niet bekend. Aan dit ene plaatje kan ze genoeg hebben.
Dus:
Janine 4 (of 3)
Joep: 3 (of 2)
Kees: 2
Carolien: 4 (of minder)
Als Janine 4 inlevert en Joep 2. Of Janine en Joep allebei 3. En Carolien zou niks inleveren. Kom je op 800.
En hetzelfde kan natuurlijk als Carolien 2 of 3 inlevert en Joep niks.
Als je dan ook nog naar de bungee jump opdracht kijkt zien we Carolien als eerste een foute voorspelling doen waardoor het aanbod van 1000 voor Daniel niet op tafel komt (en ze hiermee de trend inzet van foute voorspellingen) en zien we haar zelf ook nog eens de 1000 euro weigeren.
Daarmee is Carolien voorlopig de hoofdverdachte voor mij.
(aan de andere kant: volgens mij weigert iedereen 1000 euro tegenover een vrijstelling in ronde 1. Dus zoveel kun je nou ook weer niet uit de opdracht halen. Met een goede voorspelling als mol kun je er vrij zeker van zijn dat degene aan wie je gekoppeld bent de 1000 euro toch weigert en kun je diegene lekker beschuldigen)