Ik denk niet dat kandidaten in het verkeerde bakje kijken; er staat namelijk iemand bij.
Ik heb de aflevering teruggezien, en kom tot hetzelfde rijtje; met name de top3 - kleine verandering op hoofdverdachte. Tim vind ik iets te nadrukkelijk in beeld gebracht, zou zomaar eens een finalist kunnen zijn. Daniel schrijf ik voornamelijk af vanwege zijn zeer ongunstige positie om als eerste te springen en (als hij de mol is en daardoor weet wat Carolien heeft voorspeld) bewust het risico te nemen dat hij als enige zonder vrijstelling eindigt (is op te lossen, maar dan wordt het wel erg oneerlijk voor de desbetreffende kandidaat). Carolien daarentegen start wel heel gunstig door bewust Daniel verkeerd te voorspellen, en daardoor wantrouwen in het eerste groepje te creeeren. Ook in de eerste opdracht heeft zij een goede positie; weinig risico om verdacht te worden.
Verdachten: Carolien, Tim, Paulien, Kees, Daniel, Tania, Joep, Zarayda, Janine, Ewout.
Kleine side-note: als Joep op deze manier de mol speelt zou ik daar diep respect voor hebben. Hij kan het.. Toch denk ik dat hij er rond aflevering 4 uitgaat.