Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Trouwens, in de intro van Tim zag ik dit op de muur staan: 1316, als ik het goed zie, of 316.Maar in ieder geval is die 3 doorgestreept..13e Mol?
Op het begin van de aflevering verteld Art kort iets over het tweede scherm. Hier wordt Paulien geïllustreerd als meest verdachte persoon, misschien kleine hint als zijnde de Mol.
3 16C PCornelisse Paulien
He, wat Heinz zegt, daar zit wel een kern van waarheid in. Stel, je bent de Mol. Je komt op tijd aan bij de kerk maar je levert geen enkele envelop in (= 0 euro in de pot).Als bij het nabespreken van de opdracht (wat altijd gebeurt door de kandidaten) liegt over hoeveel enveloppen je hebt ingeleverd, en/of uiteindelijk zegt dat je geen enveloppen hebt ingeleverd, maakt dit je natuurlijk extra verdacht.Dan is het beter om niet aan te komen, want dan kan je op gaan in de menigte die ook niet is aangekomen (dat waren er genoeg). Dan maak je je minder verdacht.
Maar je weet toch niet of er veel of weinig mensen wel of niet zijn aangekomen?
Maar de 3 is doorgestreept dus hoe kan je in hemelsnaam er 13 van maken? Dan zou je juist naar de 16 moeten kijken omdat die duidelijk in beeld is. En van die eerste 1 zijn we niet eens zeker.
Die 16 valt op, de (1)3 minder. Hints vallen bijna nooit op.
Dat is niet helemaal waar. In het verleden is er wel eens speciaal een hint benadrukt. Alleen was het een puzzel wat de betekenins was van die hint.
Ik denk dat we hier nog niet zoveel mee kunnen.Heel misschien zijn het de afvallers op volgorde van afvallen: Eerst Ewout, Janine en Joep, dan het groepje van 4 en als laatst de finalisten: Kees Tania en Paulien.
Ik ben nooit in Zuid-Afrika geweest, dus ik kan het niet weten, maar kan het niet ook gewoon het huisnummer zijn. Huisnummer 13, ho foutje, 16.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
945 gasten en 9 vaste bezoekers