Heb de aflevering gelukkig al vorige vrijdag kunnen bekijken, maar tot vandaag nog niet kunnen posten. Laptop ist kaput, vandaar.
Vond de eerste aflevering oké, het land bevalt me prima. We hebben toch al zeer mooie plaatjes mogen bewonderen. Dit zou wel eens een van de beste locaties kunnen worden, dus ik hoop stiekem dat ze gewoon in
South Africa blijven. En wie weet een of andere prachtige Afrikaanse hint die ze ergens goed verstopt zit. Heb wel een goeie kennis die van ginder is, dus dat zou wel tof zijn.
Heb het dit keer wel een beetje moeilijk om mijn hoofdverdachten te selecteren. Tot nu toe reken ik Tim, Carolien en Daniël daarbij. Om kort te zijn, Tim valt op de een of andere manier op door zijn eigenzinnig gedrag, Carolien vind ik nogal onopvallend ondanks het feit dat ze vrij uitdrukkelijk in beeld kwam en Daniël lijkt me soms iets te fanatiek het spel te willen spelen. Maar alles kan nog veranderen, het voelt alsof alles zomaar kan kantelen met deze groep. Er is nu eenmaal veel gelogen en bedrogen in afl. 1, nú al. Er zat zelfs al wat wrevel in de groep, dat belooft dus voor de komende weken.
Leuke dynamische groep, dat wel, had ergens wel gehoopt dat Ewout wat langer had kunnen blijven. Hij zat toch serieus de boel op te stoken, en daar hou ik wel van. Door zo'n dingen krijg je van sommigen toch echt wel een soort van kandidaat-vibe, ze gaan hierdoor soms heel 'eerlijk' reageren. Al kan de Mol natuurlijk evengoed een doorwinterde acteur/actrice zijn?
Bon, heb hier nog niet veel zitten lezen (geen tijd) maar was het bij dat hele bungeejumpen niet gewoon de bedoeling om een groepsvrijstelling binnen te halen? Het is en blijft aflevering 1, misschien was het net de taak van de Mol om iedereen een eerlijke kans te gunnen op een vrijstelling en misschien dus wel een voor de hele groep. Als ze met zijn allen vertrouwen in elkaar hadden gehad zouden ze zomaar naar de volgende ronde kunnen, maarja wat doe je eraan als die groep het voor zichzelf verkloot. Eigen schuld, dikke bult. Ik hoor het onze dertiende Mol al zeggen bij de ontknoping.
Allez vooruit, aflevering 2 vanavond. Hopelijk zit er nog meer pit in deze groep dan we al in ronde 1 hebben gezien.