Ik heb idd geen ervaring als het gaat om interviewen.
Als ik een tip mag geven voor een eventuele volgende keer: probeer zo veel mogelijk
open vragen te stellen. De vraag "waarom denk je dat je hoofdverdachte was" is een hele goede vraag, een antwoord kan alle kanten op. Veel andere vragen die je stelde waren meer gesloten (ja/nee achtig). Dan loop je risico op antwoorden met minder informatie.
Zo zou je "denk je dan aan Wie is de Mol" kunnen vervangen door "welk moment van Wie is de Mol komt dan het eerst in je herinnering naar boven, en waarom dat moment?". "Vind je het soms niet gek dat [...]" is een sturende vraag; beter is "Wat vind je ervan dat [...]"
Zomaar 'n tip
Verder vind ik het wel tof dat je Wilmie gevonden hebt en bereid gevonden hebt een paar vragen te beantwoorden (en dat je dat ook gedurfd hebt), en leuk van Wilmie dat ze na al die tijd nog iets laat horen
Trouwens. Ik ben van plan om 2014 weer
Molpunten te gaan doen. Die theorie met al die gebeurtenissen waar je op kan stemmen dus
Hopelijk komt er dit jaar niet ineens iets tussen waardoor het bijhouden wat achterliep steeds.
In tegenstelling tot de taartan van G-Root hou ik de kleuren aan per kandidaat. Dus ik geef iedere kandidaat een eigen kleur. Vorig jaar was de kleurenverdeling
Carolien Daniël Ewout Janine Joep Kees Paulien Tania Tim ZaraydaDit jaar wordt dat
Aaf Daphne Freek Jan-Willem Jennifer Maurice Owen Sofie Susan TygoDat jullie dat vast weten
Ben benieuwd welke kleuren er aan het eind overblijven.