Aflevering 1
1) Dropping: 100 euro per ingeleverde envelop. Max. 4000 euro te verdienen, maar de Mol verdient in principe geen geld = 3600 euro. -> zou sowieso minder worden doordat je met 1 envelop nagenoeg onmogelijk de lokatie kon vinden. Ik schat op het maximale bedrag wat in de pot zou kunnen komen op 2000.
2) Bungeejumpen: 0 euro.
Aflevering 2
1) Lasers: maximaal 3000 euro. Dit zou waarschijnlijk nooit gered zijn doordat niemand voor het maximale inzetbare bedrag zou gaan uit veiligheid.
2) Dictee: maximaal 2000 euro, maar was waarschijnlijk ook niet te halen doordat het mij echt lastig lijkt om zo weinig fouten te maken -> 1000 euro.
3) Minedumps: Geen idee hoeveel er in totaal in die enveloppen zat. Opgebracht 1750 euro in 6 enveloppen: ongeveer 290 euro per envelop. Een totaal van 9 enveloppen zou dus betekenen dat er 2610 euro verdiend zou kunnen worden.
Aflevering 3
1) Blyde River Canyon: deze opdracht was onmogelijk te halen. 0 euro dus mijn inziens.
2) Sprong: in theorie is er 8x500 euro te verdienen: 4000 euro. De Mol verdient in principe geen geld dus 3500 euro.
3) Safari: tja.. wat zit er in die kokers? 500 euro? Dan zou er 7x500 = 3500 euro te verdienen zijn.
Aflevering 4
1) Big 5: Geen idee hoeveel geld er te verdienen was.
2) Woordenopdracht: hier vond ik het wel echt hele kleine bedragen.
Ik kom dus uit dat er ±5 opdrachten zijn waaraan een goed bedrag verbonden zit, van een totaal van 10 opdrachten.