Ik had dit jaar eigenlijk niet veel verwachtingen van WIDM maar door alle updates op de verschillende social media kanalen heb ik me toch weer laten vangen in de mollenmolen. Dit programma laat je echt nooit meer los!
Heb er weer evenveel zin in als vroeger en ga weer mijn best doen om de Mol nog 's bij 'zijn' nekvel te pakken. Weliswaar niet meer met zulke uitgebreide posts, althans dat ga ik proberen. Heb er eigenlijk niet zo veel tijd meer voor, de laptop is net gecrasht dus zit hier nu heel oncomfortabel achter zo'n ouderwetse desktop pc, hehe. Maar goed, alles is goed genoeg om de Mol te klissen hè.
Ga gewoon proberen rustig te posten, niet al te veel poespas. Er zijn vast wel mensen die alle tijd hebben om alles te dubbel en driedubbel te checken. Ik ga proberen van de hele rit te genieten, no stress ... relax!
Btw, ik mis precies een algemeen 'WIDM 2013'-topic. En ik had al helemaal geen zin om dat op mijn eerste dag hier al meteen aan te maken. Zal nog wel komen de volgende dagen zeker? Ok, dan ga ik nu uitkijken naar De Mol in Zuid-Afrika, wat een bangelijke locatie!