Lukie/Dolfie, als ik te ver ga, deleten hoor, maar geschreven vanuit respect......
Even als respons op of de Paus nu wel of niet a.s. donderdag vertrekt via Ned.1 ("onze -Mol-tijd"):
19:30 - 20:35 Ned. 2:
Om 20.00 uur is paus Benedictus officieel geen paus meer. RKK maakt een live uitzending rondom de officiële abdicatie van paus Benedictus XVI. Met de laatste beelden uit Rome. Bron Ned 2 gids
Ik zal mij laten uitschrijven als niet participerende, edoch gedoopte (snuffel-)katholiek (MM Huijbrechts). Ik wil echt (en helemaal echt is zo oprecht!) niemand kwetsen en alleen maar over mijn Mol spreken (zij heeft iets met taal..).
Edoch, als deze meneer naast vele andere zaken ook nog mijn enige lichtpunt in de week zal ontnemen, en de WIDM-zendtijd op Ned 1 a.s. donderdag zal grijpen om af te treden; beloof ik plechtig dat ik ooit (als ik zakcentjes heb) op het St. Pietersplein te Rome met veel bombarie zal pleiten voor een wereld vol liefde, acceptatie, anti-conceptie, AIDSremmers, huwelijken voor iedereen, condoomgebruik, en zal ik strijden tegen uitspraken dat het homohuwelijk net als euthanasie en abortus "een bedreiging voor de wereldvrede" zou zijn..en..ik zal het uitschreeuwen dat die eerste donderdag-avonden in het nieuwe jaar mijn meest gelukkige zijn..dus... Non toccare il "Chi è la talpa!"
Met alle respect, a.s. donderdag kunnen we denk ik gewoon op Ned 1 kijken naar onze Mol(-len).
Of op Ned 2 naar het aftreden van de Paus.
Keuze is aan U.
Met alle respect...
♥