Ik denk dat er best animo voor is, zeker als jij alles regelt en de kandidaten dus volop kunnen genieten van de week.
Wij hebben met een groepje al een paar keer WIDM gespeeld in een stad, en dan gewoon 1 dag. Het heeft dan wel een iets andere opzet, meestal valt iedereen tegelijk af aan het einde van de dag en moet alleen de finale dan nog gespeeld worden. Voordeel hier van is dat niemand aan het begin afvalt en dan niet meer mee kan doen.
Als je een week lang het spel speelt is het niet echt aan te raden om iedereen tot het einde mee te laten doen, dan is het leuker om met executies te doen. Maar je moet wel iets bedenken voor de afvallers (laat je ze direct naar huis gaan of kunnen ze achter de schermen mee blijven kijken). Daarnaast gaat zo'n weekje toch wat geld kosten, en je moet kijken hoe je dat regelt met deelnemers die vroeg afvallen (en dus minder geld kosten) en die er langer in blijven.
Ik heb het idee dat als je met een goed en concreet plan aankomt er hier genoeg potentiele deelnemers zijn . Het is denk ik wel belangrijk dat 'wij' er vertrouwen in hebben dat je het goed regelt en het goed in elkaar zit.
Ik ken trouwens ook nog wel een aantal camera/geluid/regie mensen. en een paar presentatoren (al weet ik niet of die echt geschikt zijn voor een 'programma' als dit), die het misschien wel leuk vinden om te helpen. Dus als je op dat gebied nog hulp nodig hebt kan ik je mss een paar namen doorspelen .
Ik heb om eerlijk te zijn nog geen concreet plan op papier, maar wel ideeen. Uiteindelijk komt er meer organisatie bij kijken dat op het begin lijkt dus ik weet niet of het haalbaar is voor deze zomervakantie (aangezien veel mensen al andere dingen gepland hebben, en moeilijk zitten buiten de vakantie)
Daarom lijkt het me iets voor in de herfstvakantie OF zomervakantie 2014. Aangezien er veel geregeld moet worden.
Het plan is dan echt om 8 dagen te gaan, met 7 dagen een afvaller en een laatste dag met een finale waarin 3 personen dan staan. Uiteraard hebben we een presentator nodig,vervoer, locaties, eten/drinken, laptops, geld etc. Ik kan hier wel heel veel van regelen maar dat gaat niet meer lukken binnen 1 maand
Bovendien lijkt het me leuk om 10 kandidaten (liefst 5 jongens/mannen, 4 meisjes/vrouwen) mee te krijgen, en dan van te voren vragenlijsten te laten invullen door alle 10 en naar iedereen te sturen. Als een soort voorbereiding.
Ik zie vaak filmpjes van molevenementen of dagen op youtube, wat allemaal harstikke leuk en spontaan is maar soms te weinig spanning. vaak omdat er niemand afvalt of het maar 1 dag duurt. Daarom zat ik te denken aan 8 dagen, met afvallers.
De afvallers kunnen evt wel achter de schermen meekijken, of gewoon naar huis. Ik denk dat dat per kandidaat anders kan zijn, wat diegene wil. ER kan altijd ruimte zijn om te blijven en mee te kijken achter de schermen en samen te eten enzo en te slapen. Buiten de opamensn gewoon gezelligheid (waar de overgebleven kandidaten dan wel evengoed het spel doorspelen)
@Vieffan zou te gek zijn as je nog mensen weet voor opname/camera/presentatie natuurlijk
Ik denk ga eerste ven hier polsen wat julie van zo'n molweek zouden vinden. Als er geen animo voor is, hoef ik al niet verder te brainstormen
Ik zat namelijk ook te denken wat leuk is qua leeftijd. Ik weet dat hier een paar molloten opzitten die boven de 40 of 50 zijn
Ik ben zelf 20 en heb echt geen idee wat mensen hun leeftijd hier is, zoveel andere molloten spreek ik niet. Dus ik durf hier geen leeftijden gaan neer te zetten, want straks is iedereen boven de 40 en zet ik hier neer leeftijd 18-28 en dan doet er niemand mee.
Dus als jullie mee willen doen, even naam en leeftijd, kan ook in prive bericht maar mag ook in dit topic.