Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Ik kom ineens een reisorganisatie met Molreizen tegen, wist ik niks van, jullie?
Ik kwam dit recente interview met Elise (Seizoen 4) tegen op het FOK!http://frontpage.fok.nl/special/580367/1/1/100/interview-elise-de-mol-de-ruiter.html?token=5796922edd07d70232838ce974ab56fe&allowcookies=DEZE+MELDING+SLUITEN+EN+NIET+MEER+WEERGEVEN
Kees Tol was net op de radio in de Koen en Sander show. Leuke gozer en leuk interview.
Leuk zeg! George krijgt altijd de meeste aandacht maar Elise was absoluut ook een prima Mol. Veel sabotages en niet al te gek veel verdenkingen.
Zeker, Elise heeft het ook goed gedaan.
En dan ook nog onder barre omstandigheden (de kou) en met een politieagent op je huid. Dan had George het in het zonnige Portugal met een gezellige groep toch een stuk aangenamer.
Ik wil niet vervelend doen maar waarom wordt mijn link weggehaald als zijnde te commercieel en mag die in de daaropvolgende reactie wel gewoon blijven staan?
Bert van der Veer zei net bij de Coen en Sandershow: 'Kijk bijvoorbeeld naar Wie is de Mol?, dat was vroeger met onbekende Nederlanders. Toen het dreigde uit te sterven dachten ze "hé we doen het met BN'ers" en het scoorde weer. Puur omdat Nederlanders houden van leedvermaak en dat is nou eenmaal leuker met bekende Nederlanders.'
Bert van der Veer op zijn bek zien gaan lijkt me anders best vermakelijk. Dus in die zin heeft ie gelijk.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
911 gasten en 2 vaste bezoekers