Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Fragmentje op Facebook:
Tim zegt: ' Beste locatie ooit ' ...Waarvoor? Voor de mol?
Ik blijf fan van Paulien!
Dat stukje aan tafel bewijst dat Paulien in ieder geval ook een hele lieve vrouw is.
Ja zo schattig, "...ondanks verbondjes, vinden we elkaar wel lief toch?" .*Bijna te vertalen als zijnde schuldgevoel; heb mij lief, ik verloochen U allen als zijnde de Mol...maar vind U allen wel heel lief..en heb bijna spijt", maar dat is vanuit een tunnel*On Topic; ze staat ook erg te lachen terwijl een ieder in spanning de executie afwacht, te zien in filmpje in de molmail. Lijkt op een onderonsje met Art. Maar volgens mij ziet zij overal de humor van in en laat zich vooral niet gek maken. Haha, relaxed. Wat een lieverd!
On Topic; ze zit ook erg te lachen terwijl een ieder in spanning de executie afwacht, te zien in filmpje in de molmail.
Uit de mail blijkt dat Kees echt de mol niet kan zijn. Hij zweette zich kapot toen hij zijn scherm moest zien. Dit kwam er zo overtuigend uit, hij kan de mol niet zijn.
Ik ben bang dat de mol niet zo brilljant en ingewikkeld is: Kees Tol. Geen druppeltje zweet bij zijn executiescherm!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
672 gasten en 6 vaste bezoekers