Ik vind Tim, Daniel, Zarayda en Paulien duidelijk als kandidaten klinken.
De rest kan ik niet heel goed pijlen als kandidaat en/of mogelijke mol.
Janine laat ik hierbij buiten beschouwing.
Daniel: hij zegt dat hij het boven verwachting vond. Klinkt niet als mol. Opvallend js wel dat hij zegt: "voor mij." Speciaal voor hem? Alsnog krijg ik bij hem geen molgevoel. Psychologisch spel deed hem niet zo veel, geen mol.
Joep: dacht dat hij het minder indrukwekkend zou vinden omdat hij was ouder is. Kan als kandidaat of mol zo zijn. Verder geen opvallende uitspraken.
Carolien: geen opvallende uitspraken. Mol?
Tania: heeft het over dat het een enorm groot avontuur is en over het land. Klinkt niet als mol, maar ook geen duidelijke kandidaat uitspraken. Mol?
Paulien: noemt het een schoolreisje met aardige mensen. Een groepsreis maar dan leuk. Ik zeg vroege afvaller.
Tim: heeft het over mogelijke hints die hij zag, kandidaatuitspraak. Verloor zichzelf in het spel dus zit er lang in? In ieder geval geen mol.
Ewout: spellen zo goed mogelijk spelen, noemt het goed opletten tijdens het spel. Kandidaatuitspraken maar klinkt niet overtuigend. Rookgordijn? Geheimzinnige uitspraak op het eind over de achterbaan. Mol?
Zarayda: valt zeker niet vroeg af, klinkt alsof ze lang in het spel zit. Geen opvallende mol- of kandidaatuitspraken. Mol?
Kees: er wordt enorm goed voor je gezorgd en heeft het over Zuid-Afrika. Verder geen opvallende uitspraken, het klinkt voor mij als een vroege afvaller.