Hmmm...
Leuke extra beelden maar het voedt precies datgene wat iedereen toch al denkt.
Als je Kees als mol ziet, zie je zeker bevestiging in zijn gedrag - sterker nog het hele filmpje lijkt dat uit te stralen wat me dan weer zeer achterdochtig maakt. Vooral omdat nog even de link gelegd wordt met dat de mol uiteraard de pot in handen zou willen krijgen..
Als je hem als kandidaat ziet, zie je ook bevestiging.
Het is mij eigenlijk onduidelijk wie nou met het idee kwam om Tania hiermee te confronteren, want zowel Kees (die er vrij duidelijk over is) als Paulien (die het meer als suggestie doet nav Daniëls verhaal) stellen hetzelfde voor.
Als Kees idd de mol is heeft hij het heel slim gespeeld mijns inziens door eerst zeker te stellen dat Tania penningmeester af moet zijn, door te benadrukken hoe betrouwbaar hij wel niet is en hoe vaak hij de pot zou checken, en vervolgens voor te stellen dat ze erover zouden stemmen en ook aan te geven dat Daniël ook prima zou zijn. Juist door hier niet te veel op door te gaan vindt Daniël het later ook prima dat Kees de pot krijgt. Zeker zeer goed gespeeld dan, in dat geval.
Misschien is het omdat exit nr 7 langzaamaan voor wat moltrauma's heeft gezorgd bij deze en gene (waaronder ikzelf soms), maar ik vertrouw het toch niet helemaal eigenlijk.
Verder, ja mooi spel wel zo'n beetje wat we al dachten toch? Idd de kwartschijven van S10, goed opgemerkt trouwens rat van die sleuven, daardoor zit er idd een stukje controle in het spel en mogen we aannemen dat de mol hier wel een rol in gaat/wil hebben. Ook benieuwd in hoeverre kandidaten voor zichzelf blijven spelen of juist strategisch proberen een ander te blokkeren, als die op duidelijke voorsprong staat.