Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Kan iemand mij overtuigen dat het helemaal geen hint is?
Nieuwe tweet van de @ikbendemol@IkBenDeMol: Going for (G)(M)ol(D). #widm 20:30 uur, Ned. 1Gold en de dubbele mol?
Misschien een hint dat de tekst en structuur van Volendamse muziek doorgaans ook niet klopt?
Ik denk dat de uitspraak dat in de aflevering van vanavond iedereen de mol kan zijn wel eens een beetje flauw zou kunnen zijn: Ze gaan op zoek naar goud --> graven --> mol
Nieuwe tweet van de @ikbendemol@IkBenDeMol: Going for (G)(M)ol(D). #widm 20:30 uur, Ned. 1
Ik snap niet waarom ze dan eerst heel mooi "o, o, oo, o" "e,e,ee,e" doen, maar dan vervolgens niet "i, i, ii, i" en "a, a, aa, a". Zo klopt de structuur namelijk niet echt meer.
"Wie is de mol" vanavond.Houd me effe op de hoogte ,ik moet draaien tot laat.
Vanavond met bijna alle kandidaten#widm kijken bij mij thuis!!! Wordt leuk! Hier alvast 1 min afl 5 http://t.co/7xuD2tD2 half9 Ned.1
JanineAbbring: Exclusieve WIDM-quiz. U mag raden bij welke kandidaat we vanavond aflevering 5 gaan kijken. http://t.co/1uxsdYSR
post van het jaar
Opmerkelijk dat ze nu al voor de 2de x bij de 'mol' de aflevering gaan kijken...
Ik kan me voorstellen dat de enkel enkel dubbel dubbel hint in het dansje en de tweets slechts een sleutel is om een nog grotere hint te ontsluiten, zoals 'geef karel/elkaar de hand' een hint was om op handen te letten. Het lijkt me dus dat we op meer enkel enkel dubbel dubbel moeten letten in de serie, om te zien of iemand daar nog iets mee doet.
...Tania:Jammer. Jammer, jammer jammer. (gedicht)Iedereen zij midden, midden midden midden midden. (gedicht)Dun dun dun dun dun dun (Mission impossible)bla bla bla (tijdens test 1)Neem mij, neem mij (minedump):P
Viel niemand op dat kees op in aflevering 5 om 21:36 iets heel opvallends zegt uit het niets om vrolijk te doen(heb het even in een spoiler geplaatst omdat het voor mij wel hele directe hint is)Spoiler (klik om te tonen/verbergen)hij zegt: enkel, enkel, dubbel, dubbel. Wat een directe link is naar @ikbendemol twitter waar het ging over de begin letters van de tweets van 1 t/m 3 januari die begonnen met:1 januari: Over2 januari: Op2 januari: ook3 januari: oogen daarna3 januari: en?4 januari: enthousiaste10 januari: een10 januari: éénenkel, enkel, dubbel, dubbel.....
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
922 gasten en 5 vaste bezoekers