Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik had voor WIDM begon nog nooit gehoord van Kees Tol en heb ook niet de behoefte gekregen om hem te gaan volgen na WIDM. Hij had wat liefde en leuk betreft in aflevering 1,2 of 3 best af mogen vallen van mij. Maar zo werkt het nu eenmaal niet. Zarayda daarentegen ...
IkBenDeMol Dakota, De Mol, Paarden en De Pot. Donderdag, 20:30 uur, Ned 1#widm
De De (dubbel d...)
@poontangIk ben even verder gaan borduren met de klinkers.GGMD zijn 4 klinkers. Dit kun je uitleggen als 2*G,1*M en 1*D = 2+1+1 = 4DKC zijn 3 klinkers. Dit kun je uitleggen als 1*D,1*K en 1*C = 1+1+1 = 3WIDM,WIDM? Kees = 4 = 1+2+1 Tol = 3 = 1+1+1De 19e tweet is lastig moet je nu 6 hoofdletters nemen of ook de D van Donderdag en de N van Ned erbij = 8? Ik wacht nog even op de 20e tweet voor ik verder puzzel met die klinkers. Misschien is het wel woord 1 en woord 2 dezelfde hoofdletter en telt de simpele variant Is er een andere duidelijke dubbel ook goed. Maar indien we met de klinkers verder kunnen dan zal ik dat zeker niet laten!
Om 20.53 uur vanavond tweette @IkBenDeMol: 'Daar ben ik! #widm'Zal wel niet, maar misschien is degene die toen de vragen ging stellen de mol...
Is er al opgemerkt dat de mol 'verhuist' op Twitter. Zodra ze in een andere plaats zijn, staat die plaats in de bio.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
874 gasten en 8 vaste bezoekers