Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Die molhunt in Huizen was geweldig. Wat een spanning. Ik zie de kudde molloten nog zo achter die tuktuk aanrennen.
Ik zal ook maar meteen de uitslag verklappen van "Wie is de eend"... dat was ik dus! #wide
@donaldducknl En ik was de beer. #wide
@donaldducknl En ik was de tor! #wide
@donaldducknl En ik was de dingo
Pac-Mol wat een geweldige avatar weer
JanineAbbring De nu volgende tweet is niet gesponsord en ik heb geen aandelen of belangen whatsoever. Ik zeg alleen: doe er uw voordeel mee. Komt ie.JanineAbbring Ik heb vandaag 450 euro op mijn rekening gestort gekregen van@GreenClaim ! Omdat mijn KLMvlucht in mei 2011 uren vertraging had. Waauw!!3 uur geleden | reageerJanineAbbring Ik was het alweer vergeten maar die types van@greenclaim kunnen dus compensatie voor je regelen ZONDER dat u dat geld kost. En het werkt.3 uur geleden | reageerJanineAbbring Tot zover dit reclameblok. Ik krijg hier verder geen geld voor, daarvoor ben ik bij lange na niet beroemd genoeg. Joe.3 uur geleden | reageer
Art heeft een mogelijke locatie voor WIDM 2014 getwitterd!
Ja man zeg het er dan ff bij!
https://twitter.com/artrooijakkers/status/325237231306563584/photo/1
@_SusanVisser@aafbrndtcrstius
Jan Willem Roodbeen, Maurice Lede en Freek Bartels hebben ook een account. Behalve Sophie, van de dames tot nog toe niemand. Er is een account op naam van Daphne maar daar is niets mee gedaan.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
894 gasten en 6 vaste bezoekers