Het enige dat je zou kunnen zeggen: Tim blijft als laatste over, maar we hebben geen rood scherm gezien maar ook geen groen scherm.
Je zou dus kunnen stellen: 7 kandidaten, waarvan de eerste 6 een groen scherm krijgen, MOET haast wel betekenen dat de 7e eigenlijk rood zou moeten krijgen.
Want als Tim de test NIET als slechtste heeft gemaakt, en hij loopt de kans op deze manier uit het spel te moeten verdwijnen, dan is dat niet eerlijk ten opzichte van Tim, dus ik ga ervan uit dat de zes zichtbaar getoonde groene schermen ''op eigen kracht'' zijn verdiend.
Terug naar Tania dan, want dit is en blijft het Tania-topic: ze nam op de boot de regie stevig in handen, gebruikt een communicatiemethode waar ze zelf mee kwam, en vervolgens loopt het navigeren volgens diezelfde methode volledig in het honderd.
@Moedermol. bedankt, ik dacht al dat ik spoken zag, maar dat beeld met die 500 zegt mij dat in elk geval de koker met DAT fotostrookje erin, niet kan zijn geopend. Het moet gezegd worden, ik mis tot nu toe ook het verband met Tim, wellicht komt dat nog.