Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Na vanavond mag dit topic toch wel de boventoon voeren Het blijft spijtig dat Janine dit is overkomen, maarja het is zoals het is Vind het vooral jammer omdat Janine als kandidaat het fanatieke meebracht, het vileine ook (door anderen weinig te gunnen). Het spel op het scherpst spelen, ja zulke kandidaten staan mij wel aan. Blijft eeuwig zonde dat ze nooit langer van het spel heeft mogen genieten, want ik had graag langer van Janine willen genieten in WIDM. Toch vind ik het bewonderenswaardig hoe open en met zelfspot ze ermee omgaat in alle media. Dat moet je maar kunnen na zoiets. Respect dat Janine er onder de gegeven situatie zo uit gekomen is.
Als Janine dit ooit leest, wil ik haar zeggen dat ze een fantastische kandidaat was en echt een leuke speler. Ik vind het bewonderenswaardig dat ze zo'n positieve instelling blijft hebben, en bij Moltalk ons trakteerde op een buiging. En ohja, ik ben het eens met Joost en de overige reacties boven mij!
Wat dacht je toen, daar had ik tussen moeten staan?Eh ja. Toen was ik verschrikkelijk jaloers. Zelfs liggend in een korset, aan het infuus en met een blaaskatheter. Dan nog dacht ik 'shit ja, daar had ik moeten staan'
Ik zou weer mee doen ja en zou verdomme ook winnen!
Ik vond dat er wel heel summier stilgestaan werd bij t afscheid van Janine..er had wel wat meer emotie in gemogen: hoe reageerden de andere kandidaten? De dag daarna gingen ze weer vrolijk op Safari alsof er niets was gebeurd..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
841 gasten en 6 vaste bezoekers