Maar al met al toch veel spannender dan als Art gewoon had gezegd : "Jongens, (o nee dat hoeft niet meer :-) Janine is helaas al weg, dus deze keer geen test en executie."
Ach, ik had Art wel in de voetsporen willen zien treden van Karel met 'dit kan ook anders'
Tuurlijk heeft deze wijze van executie zoals we zagen een grotere impact op de groep kandidaten en laat de kijker vertwijfeld en in verwarring achter. Want zoals Paulien al zei 'dit is niet goed voor je gesteldheid' En toch hé.. nu Tim exit is maar toch ook weer niet helemaal, zie ik hem t.z.t. er vanzelf definitief uitvliegen. (met echt een rood scherm) Ga maar na.. Gijs kwam terug, kreeg toch nog later opnieuw een rood scherm. Richard vloog eruit, kwam weer terug om er weer uit te gaan. Paul is een geval apart
Wat wel duidelijk is dat ze zoiets niet gaan doen met de mol, al zou dat de ultieme mindfuck zijn
Kandidaten de illusie geven dat de mol exit is, terwijl ie vrolijk terug komt. Al was dat het geval met Yvon. Enfin, hoe het ook zij: Tim is en blijft voor mij kandidaat en hoe lang ie nog in het spel blijft: geen idee. Gezien de statistiek verwacht ik dat ie er voor de finale als nog definitief uit zal liggen. (dat gebeurt ook vaak, een publiekslieveling die zo rond aflevering 7/8 eruit ligt want dat levert veel commotie op zodat mensen de finale wel willen zien wie de mol dan wel is)
En dat is Tim toch zeker als ik zo de AVRO-site bekijk