De actie die ik bedoel zit hem niet in hoe de blokken liggen, maar puur in links en rechts door elkaar halen.
Ja oké. Maar zou jij wel wegwijs worden in Afrika met een map gemaakt van blokken zonder schaal en windrichtingen?
Ik doel er dus op dat iedere kandidaat hier 'gemold' zou kunnen hebben, door te zeggen dat er links of rechts afgeslagen moet worden. Verder zien we ook niets over het verdere verloop van de reis, in de zin van verkeerd gereden routes (oa ook omdat ze gewoon op tijd aan komen). We worden enkel gewezen op verkeerd gedraaide blokken. In mijn optiek is dat de enige mogelijkheid waar de Mol in deze opdracht écht had kunnen saboteren.
Ik denk dat in de finale een situatie geschetst wordt, waarin Kees opeist de blokken verkeerd gelegd te hebben in de puzzel.
Verder zit Kees ook in de sleutelpositie deze opdracht. Voorste auto, porto en zicht op de kaart! (Dit over die sleutelpositie kan al gepost zijn, maar ik lees niet alles in detail.)
EDIT: Valt me nu pas op dat het ook een test vraag was. Ja, natuurlijk heeft de Mol dit gedaan!