Ik was, na het vertrek van Joep, sowieso al op Kees uitgekomen als mol, ook zonder de hint. (ik had die hint wel al gelezen, maar niet meer aan gedacht, aangezien ik nooit echt op de hints let en er meestal ook niet teveel waarde aan hecht)
Kijk, als Kees nu iets 100% onmols zou doen en waar ook geen andere verklaring voor mogelijk zou zijn, dan zou ik zonder pardon een andere mol gaan zoeken. Wat dat betreft staar ik me zeker niet blind op de hint.
Maar tot nu toe heeft Kees nog niets gedaan wat hem diskwalificeert als mol. Helemaal niets...
Sterker nog, toen ik afl. 1 opnieuw bekeek, merkte ik ineens dat zijn reacties bij de bungee-opdracht ook best mols zijn. Of iig: goed uit te leggen als hij de mol is.
Ik houd er zelf trouwens wel rekening mee dat de hint anders bedoeld is, maar dat wij hem toevallig (en eigenlijk dus abusievelijk) koppelen aan de juiste mol. (als jullie begrijpen wat ik bedoel) Dus dat het bijv. als dwaalspoor naar Caroline/Paulien was bedoeld en dat ze er geen rekening mee hadden gehouden dat het woordje 'case' mensen gelijk op Kees zou doen wijzen.
Lijkt onwaarschijnlijk, maar ik blijf er moeite mee houden dat ze bewust zo'n duidelijke hint richting de mol in afl. 1 zouden hebben gestopt.