En wie is dan jouw 'welkome' alternatieve mol en waarom?
Tja, die heb ik dus niet.
Kees is wel mijn favoriet voor Mol, qua gedrag. Beter dan bijv. Zarayda (die het in principe nog wel zou kunnen zijn), die niets durft en passief is. Kees doet het goed, maar té opvallend vind ik zelf niet leuk. En zijn reactie bij het weerwolven was voor mij 'té opvallend'.
Overigens, vorig jaar heb jij AM toch vanaf dag 1 gekozen en bent daarna hiervoor op zoek gegaan naar 'bewijs'?
Waarom is de mollenjacht dit jaar dan anders, we speuren op het forum toch naar precies hetzelfde als voorheen mi?
Tja, goeie vraag.
Ik denk dat het er veel mee te maken heeft dat zo ontzettend veel mensen hier Kees verdenken. En niet alleen hier, in mijn eigen omgeving ook. Er valt minder te discussiëren. Iedereen heeft de dingen gezien die mij ook al opgevallen waren. Ik mis een bepaalde spanning, denk ik.
Met A-M vorig jaar was voor mij natuurlijk heel anders. Ik was één van de weinigen die haar verdacht, zeker toen bijna iedereen op een gegeven moment overtuigd was van Tim.
--aanvulling--
A-M verdacht ik vorig jaar trouwens wel vanaf het begin, maar ik vond haar (in de uitzending) nooit 'te opvallend' bezig als mol. Wat mij betreft zijn dat toch 2 verschillende dingen.
Maar goed, ik wil niet te zuur klinken hoor, want ik vind dat Kees het echt wel goed doet!
Blijkbaar wordt hij door de groep nauwelijks verdacht. Toch een hele prestatie.
Mocht hij de mol zijn, dan vind ik die te duidelijke hint in afl. 1 trouwens wel echt een misser, maar ja, daar kan hij zelf niets aan doen.