Misschien was Kim wel de meest gedurfde maar dat leverde dan inderdaad ook meteen grote verdenkingen op.
Dan ben ik toch benieuwd naar jouw idee van 'lef'.
'Lef' impliceert namelijk dat je ook iets te verliezen hebt, anders is het geen lef, maar roekeloosheid..
Ik vind namelijk dat als Kees idd de mol blijkt te zijn hij gedurende de serie, voor zover ik kan zien dan uiteraard, behoorlijk wat lef heeft getoond. Niet alleen qua fysieke opdrachten uiteraard maar vooral qua hoe hij zichzelf in sociale situaties heeft gestort en de groepsdynamiek heeft bespeeld.
Áls hij de mol is, toont dat wat mij betreft vele malen meer lef dan Kim die van meet af aan dubbeldwars molt zodat het voor iedereen duidelijk is (en ja ik had haar vanaf afl 2 al door..). Die ergens achter een huisje schuilt en daarmee meteen 4 mensen achterdochtig maakt - aangezien Kees er in dit geval veel meer mee te verliezen had qua positie in de groep en vertrouwensbanden die hij inmiddels gevoed heeft.
De crux zit hem wat mij betreft namelijk juist in het soms wél tonen van lef en juist op andere momenten ook weten wanneer je terug te trekken en níet op de voorgrond te treden (zie wolven/mollenspel).