Ik vind het idd ook nog erg voorbarig.
Zeker in deze fase van het spel waar in principe veel nog open ligt.
Áls het idd Zarayda is, of Paulien kan Kees er natuurlijk met gemak uitvliegen.
Het is mij eigenlijk sws niet duidelijk waarom hij Carolien zo zegt te verdenken (gesteld dat hij niet de mol is) en in zijn verdenkingen was hij ook vrij wisselvallig. Danweer zegt hij zich onzeker te voelen en te moeten springen voor jokers, danweer voelt hij zich vrij zeker van zijn test.. Vaag.
En ook nu is zijn reden om op Carolien te stemmen 'dat ze de verdenking op anderen wil schuiven'.
Dat snap ik niet, sterker nog ik krijg juist de hele tijd de indruk dat ze de verdenking op zichzelf wil laden met haar ontwijkende gedrag (wat ook prima lukt moet ik zeggen gezien hoevaak ze kennelijk verdacht wordt door de anderen). Snijdt totaal geen hout. Maar goed de anderen zouden er iig qua Zarayda ook flink naast hebben gezeten (mocht ze de mol blijken) dus het kán wel. Dan verwacht je dus omstreeks nu wel dat hij eruit zou vliegen ipv iemand anders omdat de overgebleven spelers allemaal deels op haar gestemd hebben.
Ik vind hem van alle overgeblevenen nog steeds het meest waarschijnlijk als Mol gezien gedrag/mogelijke voorkennis/posities maar zoals we weten is dat niet bepaald een garantie gebleken voor wie de mol bleek te zijn..
Na vanavond weten we hoe dan ook meer, hopelijk. En praten over hoe hij het gedaan heeft kunnen we idd echt pas na de slotaflevering.