Art heeft gezegd dat sommige artikelen niet op ooghoogte te vinden waren. Daniël zocht het hogerop voor het overzicht. Carolien en Zarayda waren met die doeken bezig. Paulien heb ik alleen met wat tape zien rondlopen. Kees lag op de grond te tijgeren en in bakken te snuffelen (want dat is niet op ooghoogte te zien). Als hij de mol was had hij helemaal geen geld in de pot willen brengen, óók geen 500 euro. Voordat hij die koker liet zien, had hij die dan wel even vlug opengedraaid of juist weggemoffeld.
De Mol krijgt soms wel degelijk instructies van de productie.
Voor mooiere beelden, interessantere tv etc. (Nog even los van 'naar eigen inzicht handelen').
Ik had om dergelijke redenen ook eerder Pepijn als verdachte dan Patrick bijvoorbeeld die linea recta naar het paaltje wees waar een groot bedrag lag (met als 'molsactie' om Art te overtuigen het vervolgens weg te gooien..
) Zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden van Mollen uit het verleden die om verschillende redenen toch geld binnenbrachten op bepaalde momenten.
Ik zet er zelf wel kanttekeningen bij maar voor mij is het vooralsnog geen reden om Kees af te schrijven als mol. Er zijn teveel redenen om hem wél te verdenken oa zijn rol in het weerwolvenspel.