Michmol, je mag natuurlijk best een mening hebben maar het valt me wel enigszins op dat je wel heel vaak erg negatief over dingen bent. Art matige presentator, Kees matige mol...mag je natuurlijk vinden maar allereerst vraag ik me af of je wel geniet van het programma en ten tweede je herhaalt je negatieve uitlatingen ook regelmatig en om de een of andere reden heb ik daar veel meer moeite mee dan met het herhalen van positieve uitlatingen.
Edit: om de een of andere reden lees ik ook heel vaak dat we een mol hebben die tegelijk obvious is en te weinig molt. Ik zie eigenlijk niet hoe dat samengaat. Obvious ben je toch als je juist heel véél molt?
Erik Leppen, ik heb mijn vermeende negativiteit elders al eens uitgelegd. Ik probeer een rationeel tegenwicht te bieden op de ongebreidelde positiviteit die hier vaak heerst - ook vanavond weer. Allereerst omdat ik de meningen die ik verkondig ook werkelijk héb, anderzijds daag ik graag mensen uit door vraagtekens te zetten bij hun gejubel over de presentator of hun molverdachte. Vaak merk ik - ook nu weer - dat die vragen niet beantwoord worden, maar dat men mij 'aanvalt' over de toon - die toch nergens werkelijk onbehoorlijk is - of de sfeer van mijn commentaar.
Ik geniet zeker van het programma, en het herhalen van mijn in jouw ogen negatieve commentaar doe ik slechts in antwoord op commentaar van anderen - met andere woorden: ik voer hier heus geen campagne. Ja, Art vind ik verreweg de slechtste presentator die het fantastische programma tot nu toe gehad heeft (hij is te jong, heeft geen gezag, acteert slechts en beheerst het Nederlands nauwelijks), en Kees' molschap hangt mijns inziens niet van al te doordachte molacties in elkaar.
En ik heb Kees als mol nergens obvious genoemd, dus wat je edit betreft zul je toch bij een ander moeten zijn. Wellicht doelden de mensen die dat zeiden op de overdaad aan reeds vroeg ontdekte hints?