Auteur Topic: [Verliezend finalist] Carolien Borgers  (gelezen 158893 keer)

Offline Supernova

• Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #180 Gepost op: 27-01-2013, 22:23:56 »
Ik vind het wel streng. Art rekent bij Daniel de ontbrekende -s in kunstnijverheidstentoonstelling ook niet fout!  ::ohno::
Inconsequent van Art.

Ik ben het wel met je eens eigenlijk.
Ik vind de verbindings 'S' ongeveer even zwaar als de 'S' van het meervoud eerlijk gezegd.
Een beetje vreemd dat daar met twee maatstaven gerekend wordt.

Aan de andere kant als Carolien alles goed doet is ze ook meteen weer geen verdachte meer (of potentiële bliksemafleider) voor de Mol.. (gesteld dat ze het zelf niet is..  ;) )
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline EmileD

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
« Reactie #181 Gepost op: 27-01-2013, 22:40:53 »
Carolien wilde zich afgelopen zomer onderdompelen (onderduiken, wegkruipen). Ze ging op vliegvakantie. Ze wilde bepaalde dingen eigenlijk niet doen, maar deed het toch. Daarover zegt ze: "Je gaat niet lopen mollen!".
Amandla Awethu

Offline EmileD

• Forumlid
  • As Salaam Alaikum
« Reactie #182 Gepost op: 28-01-2013, 13:49:40 »
Komiek Jon van Eerd (Mol seizoen 9) over zijn tactiek "Verdeel & heers". Welke kandidaat gebruikt dee tactiek dit jaar? Wat is haar beroep?
Amandla Awethu

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #183 Gepost op: 28-01-2013, 17:36:35 »
Ik ben het wel met je eens eigenlijk.
Ik vind de verbindings 'S' ongeveer even zwaar als de 'S' van het meervoud eerlijk gezegd.
De meervouds-s verandert het woord in een ander bestaand woord, met een andere betekenis.
De verbindings-s verandert het woord in hetzelfde woord foutief gespeld.

Ik vind dat toch een verschil.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline leondaris

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 28-01-2013, 23:36:55 »
zojuist aflevering 2 weer eens bekeken,
2 dingen vallen op. Rond 36;15 heeft ze het over MIJN verbondje maar lijkt wel of ze zegt MIJN FUR-BONTJE. Maar rond 48:30 zegt ze gewoon als je goed luistert dat ze de mol is. In afl 4 noemt ze op wie ze verdacht en wie er uit is. Dit stukje tekst met lachje komt me zo ingestudeerd over.

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 29-01-2013, 00:08:38 »
zojuist aflevering 2 weer eens bekeken,
2 dingen vallen op. Rond 36;15 heeft ze het over MIJN verbondje maar lijkt wel of ze zegt MIJN FUR-BONTJE. Maar rond 48:30 zegt ze gewoon als je goed luistert dat ze de mol is. In afl 4 noemt ze op wie ze verdacht en wie er uit is. Dit stukje tekst met lachje komt me zo ingestudeerd over.
Ik meen toch echt te horen @ 48.30 dat ze (in het rijtje wat ze noemt) als laatste zegt, met een lach; "Ik ben niet de Mol, hahahaha".
Omnia vincit amor

Offline Yaco

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 29-01-2013, 00:12:06 »
Ik zie in dit topics een hoop hints en opmerkingen over haar gedrag staan, maar heeft iemand nog eventuele molacties opgemerkt? Het blijft tenslotte "wie is de mol?" en niet "wat is de hint?". Persoonlijk zou ik na de eerste 4 afleveringen Carolien als mol nog teleurstellender vinden dan Anne-Marie vorig jaar. (En daar was ik al erg teleurgesteld over het feit dat ze gewoon geld heeft verdiend "omdat de pot toch leeg ging" en over het feit dat ze gewoon mee kon luisteren met de andere onderhandelingen. Voorkennis is één ding, op zo'n manier actief de boel kunnen mollen vind ik spelbederf. maar dat even los van de vraag)

Offline molvankaas

• Forumlid
  • pineapples are evil
« Reactie #187 Gepost op: 29-01-2013, 07:21:00 »
Ik zie in dit topics een hoop hints en opmerkingen over haar gedrag staan, maar heeft iemand nog eventuele molacties opgemerkt? Het blijft tenslotte "wie is de mol?" en niet "wat is de hint?". Persoonlijk zou ik na de eerste 4 afleveringen Carolien als mol nog teleurstellender vinden dan Anne-Marie vorig jaar.
Er zijn nog niet echte molacties gevonden nee. een echte kandidaat dus.  ::ok::
Ik heb haar ook allang afgeschreven.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline EmileD

• Forumlid
  • As Salaam Alaikum
« Reactie #188 Gepost op: 29-01-2013, 11:23:38 »
Uitspraken tijdens executies:

afl. 1: geen uitspraak, had vrijstelling

2. Hoeveel enveloppen heeft de mol tijdens de dropping geopend?
14. Sprong de mol tijdens bungee-jump?
18. Heeft de mol een vrijstelling verdiend? Tania zit op Tim en stemt 'Ja'.
19. Welke keuze heeft de mol gemaakt voor een mede-kanidaat wel of niet springen? Daniël onbekend, stem onbekend.
20. Wie is de mol? Kees denkt aan Ewout, Carolien en Paulien. Stemt op Ewout.

afl. 2: "Janine is denk ik niet de mol, Paulien is denk ik niet de mol, Joep is denk ik niet de mol. Ik ben niet de mol. hahaha!"

6. Was de mol dicteedeskundige? Kees stemt 'Nee'.
9. Wat gaf e klok aan toen de Mol ging lopen tijdens de Laser-opdracht?
(60 min., 50 min., 38 min., 30 min. 19 min) Janine zit op Kees en stemt 50 min.
14. Heeft de mol geld binnen gebracht tijdens de mine-dump? Paulien verdenkt Tania en stemt 'Nee'.
20. Wie is de mol? Joep (exit) stemde Janine.

afl. 3: geen uitspraak

6. Waar bevond de mol zich tijdens de Boot-opdracht? Zarayda verdenkt Tim en stemt 'Boot'
9. Wat is de burgerlijke staat van de Mol? Paulien verdenkt Tania en stemt 'Alleenstaand'.
14. Hoeveel jokers heeft de mol overgehouden aan de Watersprong-opdracht? Daniël verdenkt Paulien en stemt 2 jokers.
3. Wat is het kamernummer van de mol? 26, 28, 29, 30. (Wie sliep waar?) Kees stemt 28.
11. Met hoeveel kandidaten zat de mol in een Jeep tijdens de Safari-opdracht? Carolien verdenkt ? en stemt 4 kandidaten.
20. Wie is de mol? Tania stemt op Tim.
Amandla Awethu

Offline EmileD

• Forumlid
  • As Salaam Alaikum
« Reactie #189 Gepost op: 29-01-2013, 20:06:03 »
Het was best een shock voor iedereen. Ik geloof dat heel veel mensen hem verdachten.
Dus het feit dat hij eruit ligt zorgde voor rumoer in de groep en heel veel paniek eigenlijk.
En voor mij ook. Want euh Tim en ik waren bondgenoten.
Alleen als we even kijken naar degenen met wie ik verbondjes heb gesloten:
Joep, Janine, Tim die zijn nu alle drie weg. En daar word ik heel eh
eigenlijk paniekerig van.
Mijn enige bondgenoot is nog Paulien.
Dus eh je kan geen garantie van iemand krijgen dat ie het niet is dus.
Ik ben een beetje in paniek.

Dit was best 'n skok vir almal. Ek glo dat baie mense hom verdagtes.
Dus die feit dat hy lyk lê zorgde vir rumoer in die groep en baie paniek eintlik.
En vir my ook. Want euh Tim en ek was bondgenote.
Net as ons kijk kortliks na diegene met wie ek verbondjes het gesluit:
Koep, Janine, Tim wat sy nou al drie weg.
En daar word ek heel eh eintlig paniekerig van.
My enigste bondgenoot is nog Paulien.
Dus eh jy kan geen waarborg van iemand kry dat ie dit nie is dus.
Ek is 'n bietjie in paniek.

Ik zat in een rivierbedding waar als de zon ondergaat de meeste dieren doorheen komen:
luipaarden, olifanten en de zon ging onder. Dus ik heb uil geluiden gemaakt.

Ek sit in 'n rivierbedding waar as die son ondergaan die meeste diere doorheen kom:
luiperds, olifante en die son het onder. Dus ek het uil geluide gemaak.

Omdat ik eigenlijk er vanuit was gegaan dat Tim heeft mij misschien voor de gek gehouden
was ik helemaal niet zo blij om Tim te zien.
Ik dacht opeens dat hij de mol was want dat is wat dit spel met je doet.
Ik word gek. Hij is het dan geweest.
Ik begreep ook niet dat hij er opeens weer was.
Ik kon ook niet echt blij zijn.
Ik dacht alleen: Niemand praat meer tegen mij.
Ik ga gewoon nu die 2 andere kooien openen en dan zien we wel weer.

Omdat ek eintlik daar vanuit gegaan dat Tim het my dalk vir die gek gehou was ek glad nie so bly om Tim te sien.
Ek het gedink skielik dat hy die mol was wat dit is wat hierdie spel met jou doen.
Ek word gek. Hy is dit dan gewees. Ek verstaan ook niet dat hy daar skielik weer was.
Ek kon ook nie regtig bly wees.
Ek het gedink net: Niemand praat meer teen my.
Ek gaan net nou die 2 ander krale oopmaak en die sien ons wel weer.

Toen kwamen we met zijn allen waren we verenigd. Er was best wel een jubelstemming.
Want Tim was er weer. We waren allemaal weer bij elkaar. De big seven.
En toen stond Art daar weer.

Toe kom ons met sy almal was ons verenig. Daar was best wel 'n jubelstemming.
Want Tim was daar weer. Ons was almal weer by mekaar. Die big seven.

Die andere koker was uit Tim zijn zak gevallen.
Weer een lege koker. 't Is best wel een desillussie.
Was eigenlijk niks. 3 kokers met niks erin.

Die ander koker was uit Tim sy sak geval.
Weer 'n leë koker. 't Is best wel 'n desillusie.
Was eintlik niks. 3 kokers met niks daarin.
Amandla Awethu

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 29-01-2013, 21:17:11 »
Wat heeft dit allemaal met Carolien van doen?  ??? Denk dat het beter past in een eigen topic over 'En toen hint v2.0'? :) Verder vind ik Carolien een kandidate die echt precies dat is in al haar uitlatingen: de fanatieke, vrolijke kandidaat zoals die er elk jaar wel is. Ik hoop nog steeds dat de afvallerstheorie voor de verandering geen stand gaat houden naar het einde toe, want ik zie haar graag tot in de finale in het spel blijven  ::love::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #191 Gepost op: 29-01-2013, 21:18:15 »
ik hoop inderdaad dat EmileD niet van plan is om alle teksten te gaan vertalen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline EmileD

• Forumlid
  • As Salaam Alaikum
« Reactie #192 Gepost op: 29-01-2013, 21:26:00 »
Het kunnen hints zijn. En die kunnen onwaarschijnlijk zijn, maar dat kunnen andere suggesties net zo goed zijn.

Niet iedereen heeft de tijd om teksten te vertalen. Hen ben ik hiermee behulpzaam.

En ik wil best een eigen topic aanmaken maar dat wordt dan vast gesloten.

Wat het met Carolien van doen heeft? Het zijn allemaal uitspraken van Carolien!
Amandla Awethu

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #193 Gepost op: 29-01-2013, 21:28:51 »
Als je dat graag wilt doen en er zit volgens jou een hint in, wil je het dan als bijlage toevoegen ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline EmileD

• Forumlid
  • As Salaam Alaikum
« Reactie #194 Gepost op: 29-01-2013, 21:33:42 »
Als je dat graag wilt doen en er zit volgens jou een hint in, wil je het dan als bijlage toevoegen ?
Ja hoor. Alleen kan iets voor een ander een hint zijn terwijl ik dat er misschien niet eens in zie. Maar ... als een ander vertelt waarom hij/zij er wél iets in ziet kan het bij mij (en anderen) weer tot inzicht leiden.
Amandla Awethu

Offline Clauzwa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #195 Gepost op: 29-01-2013, 21:46:33 »
Ja hoor. Alleen kan iets voor een ander een hint zijn terwijl ik dat er misschien niet eens in zie. Maar ... als een ander vertelt waarom hij/zij er wél iets in ziet kan het bij mij (en anderen) weer tot inzicht leiden.

Zelf zie ik er geen hint in. Het enige wat me tijdens haar verhaaltjes opviel was dat de hele groep in paniek raakte, dat ze er paniekerig van werd, dat ze in paniek is. 

En dat paniekerige gepraat laat mij weer niet los. Nee, ik zit niet in de Carolientunnel, wellicht paniek om niks, maar toch.

Offline EmileD

• Forumlid
  • As Salaam Alaikum
« Reactie #196 Gepost op: 29-01-2013, 22:20:17 »
Zie bijlage.
Amandla Awethu

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 29-01-2013, 22:26:00 »
Zelf zie ik er geen hint in. Het enige wat me tijdens haar verhaaltjes opviel was dat de hele groep in paniek raakte, dat ze er paniekerig van werd, dat ze in paniek is. 

En dat paniekerige gepraat laat mij weer niet los. Nee, ik zit niet in de Carolientunnel, wellicht paniek om niks, maar toch.
Géén paniek! Ik herhaal; géén paniek! ::megafoon::
Omnia vincit amor

Offline Yaco

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 29-01-2013, 23:18:21 »

Ik wil het woord onmogelijk nog net niet gebruiken, maar luister eens even hoe dit klinkt:
-een anagram
-van een vertaling
-van een redelijk willekeurig stel woorden
-uit een willekeurige biecht (of iets dergelijks)

Naar mijn weten zijn hints nog nooit zo gecompliceerd geweest. Verder kun je natuurlijk als je maar blijft  vertalen en anagrammen blijft zoeken en daarbij ook nog eens zinssnedes pakt die op het eerste gezicht normaal zijn van alles vinden.

Ontoppic: Wat op mij erg kandidaats overkomt is haar reactie op, en het niet goed weten wat ze moet met de terukeer van Tim. Niet alleen in deze biechts, maar elke keer als Tim na de kooienopdracht toenadering zoekt. Een mol zou er vermoed ik niet zo door uit het veld geslagen zijn. Natuurlijk kan het gespeeld zijn, maar dan is dat wel erg goed acteerwerk.

Offline EmileD

• Forumlid
  • As Salaam Alaikum
« Reactie #199 Gepost op: 29-01-2013, 23:37:32 »
Ik wil het woord onmogelijk nog net niet gebruiken, maar luister eens even hoe dit klinkt:
-een anagram
-van een vertaling
-van een redelijk willekeurig stel woorden
-uit een willekeurige biecht (of iets dergelijks)

Naar mijn weten zijn hints nog nooit zo gecompliceerd geweest. Verder kun je natuurlijk als je maar blijft  vertalen en anagrammen blijft zoeken en daarbij ook nog eens zinssnedes pakt die op het eerste gezicht normaal zijn van alles vinden.

Ontoppic: Wat op mij erg kandidaats overkomt is haar reactie op, en het niet goed weten wat ze moet met de terukeer van Tim. Niet alleen in deze biechts, maar elke keer als Tim na de kooienopdracht toenadering zoekt. Een mol zou er vermoed ik niet zo door uit het veld geslagen zijn. Natuurlijk kan het gespeeld zijn, maar dan is dat wel erg goed acteerwerk.
Ze kan goed acteren!
Amandla Awethu