Naast dat Carolien uiteindelijk de goede auto aanwijst bij de drive-in (ja: na die eerst weggestuurd te hebben), heeft ze gedurende de opdracht ook een hele grote bijdrage geleverd, ondanks dat ze zich niet zo bezighoudt met het wegsturen van auto's. De vragen komen voornamelijk van haar en als er onhandige vragen geformuleerd worden (waar ze niet veel mee opschieten) grijpt ze in:
- Als Paulien voorstelt om "drie- of vijfdeurs?" te vragen, merkt Carolien terecht op dat alle auto's die er staan vijfdeurs zijn.
- Als Paulien voorstelt om naar kleur te vragen vraagt Paulien "Zilverkleurig? Of rood?" Carolien: "Zilver is beter." En dat is het ook, want de juiste auto blijkt zilverkleurig te zijn en met die informatie kiezen ze uiteindelijk de juiste.
- Carolien stelt voor om iets te vragen met hoeveel mensen er in de auto zitten.
- Carolien stelt voor om te vragen of er een laptop in de auto ligt zodat ze minstens één auto weg kunnen sturen.
- Carolien stelt voor om te vragen of er 123 in het nummerbord zit. (Als Paulien er net voor tijd niet uitkomt en naar huidskleur wil gaan vragen.) Na deze vraag zijn er nog twee auto's over.
- Carolien en Paulien wijzen de juiste auto aan. Zarayda en Kees gaan akkoord. Er wordt 2000 euro verdiend.
Goed bezig Carolien!
Idd Goed bezig Heinz! (dank quote Lightman).
..'k Wilde dit nog checken maar zo blij dat ik dit op dit late uur nu lees.
Waarvoor dank!
Nog wel een vraag:
Die
onhandige vragen die geformuleerd worden, zijn die nagenoeg allemaal van Paulien??
Dus kan ik lezen: eventueel zoeken naar: rode auto's, 3-deurs-auto's, allerhande huidskleuren.
Immers: onhandige vragen...
Kees is niet de enige die minder deel neemt, Zarayda in deze ook.
En ach, bij
zeker weten dat je uiteindelijk een zilverkleurige auto moet hebben valt het wel heel erg op als je een andere kleur kiest, lees; is echt niet verstandig in deze fase.
De Mol is actief,...kiest, minder verdenking. Bliksem, nog 4 mensen over! 't Komt er nu op aan!
Of je zwijgt...( Zarayda, Kees).
*Ik begeef mij op glad ijs*...ik weet het.
Maar ik hou vol...
Carolien: (zo lijkt het in ieder geval)...