Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Opvallend, er staan ook een Zebra en een Giraffe bij. Spot de big 5 en wat hou je over? Zebra Giraffe, ZG, Zarayda Groenhart?
De productie kan toch deze hint hebben bedacht en daarbij dit plaatje hebben uitgekozen? Juist minder verdacht om een bestaand plaatje te kiezen.
Dat is wel zo Heinz maar de Avro heeft dit plaatje op haar site bij de prijsvraag geplaatst. Ja een promotieplaatje van Beekse Bergen maar wel bewust gekozen en gebruikt door de Avro op haar WIDM site. En natuurlijk 99,99% vanwege de prijsvraag, maar toch ... 0,01% is alles wat ik nodig heb om de droom levend te houden
Volgens mij weet de webredactie daar niet wie de mol is.
Jawel hoor.
Nee hoor. (Vermoed ik. Ik ken iemand die vroeger de webredactie van WIDM deed en hij wist toen niet wie het was.)
Ze is een stuk verdachter geworden na deze aflevering.En ze brengt het minste geld binnen.Hmmm ...
Het zou je nog op gedachten brengen hè.
de enige reden waarom ze NIET de mol zou zijn zou ik haar overtuigende angstigheid vinden. Als dat er niet was, was het al duidelijk vanaf afl.2.Ik kom hier dus even schuilen. Het word een beetje te druk in de kees tunnel.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
935 gasten en 1 vaste bezoeker