Heb ik ook, ik ga nu toch voor Zarayda, ze haalt echt veel te weinig binnen naar mijn gevoel. Ze gedraagt zich ook minder kandidaats en meer mols. Mijn mol op dit moment.
Iedereen had het trouwens over Kees bij het weerwolvenspel, dat hij heel mols deed, maar Zarayda stemde uiteindelijk ook niet op Paulien, ze ontmaskerde misschien Daniel, maar kiest toch nog voor Kees. Ze had het spel eigenlijk best in haar handen.
Mja sorry hoor ik vind dat Zarayda dat wolvenspel toch écht niet handig gespeeld zou hebben als mol.
Eerst al onmiddellijk over Daniël roepen dat hij raar doet en daarmee welhaast zeker zijn lot bezegelen.. En vervolgens aan het einde nadrukkelijk Paulien gaan ondervragen..
Voor hetzelfde geld was Kees als kandidaat in het spel gewoon meegegaan met haar (wat mij betreft logische) verdenking en dan lag Paulien er gewoon uit.
Misschien komt daar dan nog een verklaring voor maar zó ze het spel al in handen heeft (en ze heeft wel een bepaalde rol op zich genomen daar ja) dan heeft ze dit vanuit mols perspectief toch voor mij op onbegrijpelijke wijze gespeeld - terwijl hier juist enorme kansen lagen om zonder zich verdacht te maken toe te slaan..
Nog even over 'zg' (zo.. goedemorgen van Art, las ik ergens). Ik hoop het niet eerlijk gezegd.
Ik vond die 'jongens' 'junges' al vrij vergezocht vorig jaar, maar als ik nu echt op álles wat Art zegt moet letten en daar een vermeende molhint in moet vinden, terwijl er zoveel mogelijkheden zijn om mooie creatieve hints te verzinnen lijkt me, dan zou ik dat toch wel een afknapper vinden eerlijk gezegd. Maar ja de meeste hints van de afgelopen series waren niet van bijzonder niveau dus uitsluiten kunnen we het niet nee..