Als Zarayda's hoogtevrees gespeeld zou zijn, zou ze juist veel vaker hebben kunnen springen.
Als Mol is het natuurlijk heel leuk om met zogenaamde hoogtevrees toch te bungeejumpen, en toch te springen en zo de held te zijn, maar er geen cent mee op te halen
Wat ik van haar alleen totaal niet begrijp is bijv. het vliegtuig. Ze beweert hoogtevrees te hebben. Bij de zitplaatsen in het vliegtuig loopt ze nog relaxed rond (terwijl daar ook gewoon raampjes zitten), maar pas zodra ze de cockpit instapt krijgt ze nog net geen hyperventilatie-aanval.
Met de bungeejump precies hetzelfde: ze staat wel redelijk relaxed bovenaan op de toren, maar zodra ze op die "brug" loopt slaat de paniek toe. In de lift omhoog heeft ze nergens last van, met de lift naar beneden moet ze op haar knieen zitten.
Ik heb hoogtevrees zolang ik nog in verbinding sta met de grond: je krijgt mij geen hoog gebouw op en als ik al hoog moet zijn (denk aan de toren op het drielandenpunt in Vaals of nog erger de Montparnasse in Parijs) dan kom ik absoluut niet in de buurt van een reling. Een draaimolen zoals in Walibi vind ik doodeng. Maar vliegen? Heerlijk, het liefst in een zweefvliegtuig!
Je hebt dus verschillende soorten hoogtevrees, maar die van haar snap ik dus werkelijk niets van.