Hoi allemaal,
ik denk dat Paulien de mol is. Hierop ben ik gekomen door te kijken naar wie het waarschijnlijk niet is. Als Art een spel uitlegt zie je dat een aantal kandidaten zo verrast zijn bij het horen van een opdracht (in aflevering 1, ik dacht het bungee jumpen) M.n. Tania, Janine(die sowieso er eerder uitgaat) en Zarayda. Een mol kent de opdrachten dus is niet verrast. Ik weet dat dit waarschijnlijk niet erg sterk klinkt maar, deze tactiek, door zo te kijken naar reacties van kandidaten heeft me bij het vorige seizoen bij de laatste 3 afleveringen steeds op Anne-Marie gebracht.
Verder denk ik dat Zarayda niet de mol is omdat zij zo bezig is met verbondjes sluiten e.d. Ze is teveel bezig het spel te spelen. Ik denk dat een mol haar/zijn energie hier niet aan zou verspillen, zoals zij er mee bezig is. De mol heeft het veel te druk met andere zaken.
Verder bij opdracht van de kerkdienst (afl. 1) is het te verwachten dat de mol zorgt dat hij/zij te laat komt, de rest valt waarschijnlijk af. Wie kwamen er te laat: Tim, Zarayda, Paulien, Daniel en Tania. Tim is denk ik niet de mol omdat hij vrij stil is steeds tenzij hij openlijk kan mollen. Dan leeft hij ineens op (opdracht kerkdienst niet in de taxibus stappen en opdracht gedicht, afl 2) een mol zou niet zo openlijk mollen als hij doet en de verdenking op zich brengen.
Daniel kan de mol niet zijn want zie bericht van twitter:
"WIDM Hints en Tips @WIDMtips
Hier hebben we een theorie waarom wij denken dat Daniël de mol NIET is. Toch weet je het nooit zeker. #widm #widmtips pic.twitter.com/g4pcVdbZ"
Bovendien is Daniel qua geldzaken niet erg verdacht. (zie bij overzichten "mollen en geldzaken")
Paulien is qua geldzaken wel heel verdacht en tot nu toe het meest verdacht samen met Janine, maar die gaat er eerder uit zoals we weten.
Dan blijft Paulien over.
Ik weet het erg kort door de bocht hier en daar. En bovendien een enorme tunnelvisie. Maar wie weet...