Ik blijf toch nog bij Paulien als mol. Mijn reactie in het Tania Topic op reactie:. #105
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=47953.100 heb ik hieronder ook nog even geplakt.
Ben benieuwd naar jullie bevestiging/ontkrachting
Persoonlijk denk ik dat Tania wél geholpen heeft met dat zendertje te bevestigen, maar niet dat ze op een knopje gedrukt heeft. Waarom? Wat Supernova al schreef waarom zou Paulien dit "vermoeden" openlijk aan een andere kandidaat vertellen?
Ik acht de kans groter dat Paulien zelf aan het knopje gezeten heeft. Zij was nauwelijks in beeld, dus het is heel goed mogelijk dat zij zelf even het knopje uit gezet heeft, om bij de andere kandidaten niet zichtbaar te zijn. Dan is het heel handig om ergens in een bosje wat geld te droppen. Vervolgens zie je haar een beetje 'paniekerig' rondrennen. Niet veel later zie je een quad voorbij rijden en dat er op haar geschoten wordt. Maar ze schieten terwijl zij hún kant op rent, dus voor aangezicht. Wie kan mij dan uitleggen hoe die paintball in haar knieholte is terecht gekomen? Dat stukje kan ik dus niet plaatsen.
Later probeert ze dus Tania verdacht te maken, door Tim erbij te roepen. Hij drukt drie keer op het knopje: uit-aan-uit zoals zij zelf zegt. Als ze het zendertje inlevert staat hij echter aan. Op het moment dat Tim de eerste keer drukt, moet het zendertje uit hebben gestaan. Paulien was een tijd niet zichtbaar op de iPad (dus uit) en pas láter (of daarvoor ook nog??) werd ze zichtbaar (dus aan). Maar zoals ik schreef, toen Tim drukte moet hij uit hebben gestaan. Paulien moet dus zelf met die zender gerommeld hebben. In het filmpje bij 5:11 zegt ze zelf ook dat er quads aangereden kwamen die op haar begonnen te schieten, maar vanuit de tent zeiden ze "we kunnen je niet zien, we weten niet waar je bent" . Want als ze een tijdje niet zichtbaar was op de iPad, moet ze dus ook een tijd wél zichtbaar zijn geweest..... En dát ze zichtbaar was, is terug te zien bij aflevering 2 43:08. Je hoort Carolien dan zeggen "Paulien, meer naar rechts en dan doorlopen", terwijl zij naar de iPad kijkt. En dat was het stukje dat Kees haar zo warrig vond overkomen.....
Ik hoop dat jullie het nog begrijpen, maar mijn conclusie hieruit is dus dat Tania niet heeft gerommeld met de zender van Paulien, maar dat Paulien dit zelf gedaan moet hebben. (Dit is het Tania topic, moet ik dit nu ook bij het Paulien topic plaatsen??)